تولید کننده مستقیم تراورتن درجه یک

تراورتن درجه یک

تولید کننده مستقیم تراورتن درجه یک می تواند عامل موثری در تعیین قیمت نهایی سنگ باشد و فروش عمده و کیفیت سنگ در قیمت گذاری به همراه فروش مستقیم عوامل تاثیر گذار هستند.

تولید کننده مستقیم تراورتن انواع تراورتن درجه یک و ممتاز را می تواند با قیمت های مقرون به صرفه تر و ارزان تر در اختیار شرکت ها و بازرگانی های بزرگ قرار داده و در این راه همراه خوبی برای مصرف کننده است.

تولید کننده مستقیم تراورتن در ایران

سنگ تراورتن هم به صورت خام و هم فرآوری شده در بازار سنگ ایران تولید و به فروش می رسد و حتی برای صادرات هم از آن استفاده می شود. سنگ تراورتن بسیار مناسب نما و دیوراهای ساختمانی است و تولید کننده مستقیم تمام عوامل مورد نیاز برای تولید و توزیع انواع تراورتن درجه یک را در نظر می گیرد و سپس اقدام به عرضه و فروش تراورتن می نماید.

ویدئو تولید مستقیم و فروش کوپ تراورتن

تولید کننده مستقیم تراورتن و عرضه کننده انواع سنگ های ساختمانی با قیمت مناسب تلاش خواهد کرد که انبوه سازان و پیمانکاران را در سراسر ایران همراهی نماید. سنگ های کوپ و فرآوری شده حاجی آباد، عباس آباد دره بخاری وجدول های سنگی، سنگ لاشه و تراورتن شکلاتی و کرم به صورت درجه یک و باکیفیت عالی توسط تولید کننده مستقیم به فروش خواهد رسید.

انواع تراورتن و سنگ های ساختمانی

سنگ های ساختمانی و از جمله تراورتن در کلیه نقاط ایران از طریق پیمانکاران، انبوه سازان و دیگر تولید کننده های سنگ برای پروژه ها خریداری می شوند که سنگ های عباس آباد و آتشکوه، حاجی آباد، ده بخاری و دیگر سنگ های تراورتن به صورت درجه یک و با رنگ های کرم و شکلاتی هر یک برای پروژه های خاص، مورد توجه هستند.

تراورتن درجه یک

 

خرید کوپ، اسلب و تایل امکان پذیر است.تولید کننده مستقیم تراورتن از جمله عواملی است که در هنگام خرید و فروش انواع سنگ های ساختمانی در تعیین میزان قیمت ها نقش موثری را بازی می کند.

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.