قطب فروش عمده تراورتن سفید ماکو

تراورتن کرم

قطب فروش عمده تراورتن سفید ماکو در نظر گرفته است که بهترین و مرغوب ترین سنگ های موجود را به صورت اسلب و کوپ برای بازار داخل و خارج آماده سازی کرده و به این ترتیب با قیمت مناسب تر قادر به تهیه ان خواهید بود.

قطب فروش عمده سنگ تراورتن سفید ماکو می تواند بدون واسطه و مستقیم و از راه های اینترنتی به روز شده قیمت بهترین سنگ ها را با کیفیت های استاندارد به شما معرفی نماید. با سفارش خرید بدون واسطه البته قیمت تمام شده بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر اعلام خواهد شد.

فروش عمده تراورتن

در زمانی که به صورت عمده خرید و فروش انواع سنگ تراورتن صورت میگیرد بدیهی است که پیمانکاران و شرکت ها با قیمت های کمتری می توانند اقدام به تهیه سنگ نموده و بر طبق هزینه های پروژه کار کنند. از سنگ تراورتن برای قسمت های داخلی ساختمان مانند راه پله نیز استفاده می کنند. به دلیل این که سنگ تراورتن ماکو قدرت ساب پذیری بالایی دارد می توان برای پروژه های داخلی و حارجی هم از آن استفاده نمود.

از مزایای دیگر سنگ تراورتن این است که حمل و نقل و سرعت نصب آن بر روی ساختمان ساده است و همین امر موجب می شود که در هنگام خرید و قیمت به این نکات توجه کافی شود.

انواع سنگ تراورتن موجود در بازار

سن گ تراورتن انواع مختلفی دارد که به نمونه هایی از ان شاره می کنیم از جمله:سنگ تراورتن عباس آباد، سنگ تراورتن حاجی آباد، سنگ تراورتن دره بخاری، سنگ تراورتن آتشکوه، سنگ تراورتن آبگرم، سنگ تراورتن آذرشهرف و سنگ تراورتن کاشان و ….. که نمونه هایی از سنگ معادن تراورتن مرغوب ایران هستند که هم برای صادرات و هم برای مصارف داخلی از آن ها استفاده می شود.

تراورتن کرم

سنگ تراورتن به صورت اسلب و ۴ طول در کارخانه های ایران فرآوری می شود. سنگ اسلب تراورتن برای فضاهای لوکش و یا خاص به کار گرفته می شود.

سنگ تراورتن ماکو و مصارف آن

سنگ تراورتن ماکو به دو صوت موج دار و بی موج تولید می شود در فضای داخلی و نمای ساختمان و فضای خارجی کاربرد دارد. سنگ کرم ماکو از معدن تراورتن در آذربایجان غربی استخراج می شود و درخواست خرید که از طرف خریداران و پیمانکاران ارسال می شود مستقیما” برای تولید کننده فرستاده شده و در سریع ترین زمان به درخواست خرید پاسخ داده می شود.سنگ اسلب تراورتن برای صادرات مناسب است و قیمت سنگ تراورتن ماکو و دیگر انواع آن با توجه به این که چه سایزی دارد متفاوت خواهد بود. فروش عمده از طریق قطب فروش تراورتن ماکو بدون واسطه عمل کرده و بهترین خدمات و بارگیری و حمل به کار گرفته می شود و در سریع ترین زمان ارسال صورت می گیرد.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.