,

صادرات سنگ تراورتن به ترکیه

صادرات سنگ تراورتن به ترکیه، قزاقستان، چین و اسپانیا از هم اکنون با شرایط ویژه و مطلوب و با قیمت مناسب و با رعایت استانداردهای جهانی انجام می شود.

صادرات سنگ تراورتن به ترکیه یکی از منایع درآمدزایی و اشتغال و ایجاد ارز آوری محسوب می شود چرا که در کشور ما با توجه به کستردگی و میزان معادن سنگ و استخراج و فرآوری انواع سنگ این آمادگی وجود دارد که صادرات سنگ تراورتن و مرمریت به دیگر کشورها به خوبی صورت بگیرد.

سنگ تراورتن از جمله سنگ های محبوب جهانی است که در ساخت و سازها بسیار مورد نیاز و استفاده قرار می گیرد و به همین منظور تمهیدات لازم برای این صادرات سنگ صورت گرفته است.

در حال حاضر از طریق صادرات سنگ تراورتن به ترکیه سود مالی بسیار ایده آلی برای اقتصاد کشورمان به ارمغان می آید و اگر سرانه صادرات این اجناس به همین منوال به صورت صعودی باشد، بی شک شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی خواهیم بود.صادرات سنگ تراورتن به ترکیه

صادرات تراورتن به ترکیه

صادرات تراورتن به ترکیه

برخی از کشورها با توجه به نوع آب و هوا و همچنین میزان ساخت و سازها استفاده از سنگ را در دستور کار خود قرار داده اند و حتی با استفاده از لاشه های مختلف سنگ در صنایع خود هم تحول ایجاد کرده اند.

سنگ تراورتن نه تنها به صورت کوپ و یا اسلب تراورتن مورد استفاده است بلکه لاشه های آن هم برای صنایع و تولید موزاییک و حتی برای صنایع دستی و هنری و دیگر موارد به کار برده می شود و کشور ترکیه یکی از مهمترین مصرف کننده های انواع سنگ تراورتن ایران است که ما آمادگی کامل داریم در امر صادرات به صورت مستقیم عمل نموده و یا برای همکاری با بازرگانان اقدامات لازم را انجام دهیم.

صادرات سنگ تراورتن

کشور ترکیه، اگرچه همسایه کشور ما ایران است ولی کثیری از مردم جهان این کشور را یک مملکت اروپایی می دانند. بنابراین صادر کنندگان برای ارسال تراورتن نما به ترکیه باید نهایت دقت و وسواس را به خرج دهند تا تراورتن ایرانی در بستر بازار ترکیه با امتیاز مثبت مواجه شود.

اگر چنین اتفاقی رخ دهد، بی شک می توانیم به بالا بردن حجم صادرات در اروپا نیز امیدوار باشیم.

انواع سنگ تراورتن صادراتی در ایران

انواع سنگ تراورتن صادراتی در ایران

در کشور پهناوری همچون ایران معادن سنگ بسیار زیادی وجود دارد . سنگ هایی چون تراورتن، مرمریت، مرمر ،گرانیت و… صادرات این سنگ ها به کشور های دیگر به ایجاد ارزش افزوده کمک شایانی خواهد کرد. سنگ های تراورتن صادراتی در ایران بسیار زیبا هستند و از جمله تراورتن های صادراتی می توان به :

  • سنگ تراورتن سیلور تکاب
  • سنگ تراورتن سیلور کاشان
  • سنگ تراورتن موجدار ماکو
  • سنگ تراورتن سفید عباس آباد
  • سنگ تراورتن قرمز آذر شهر
  • سنگ تراورتن موجدار کرم دره بخاری
  • سنگ تراورتن موج پیچ دره بخاری
  • سنگ تراورتن لیمویی
  • و..

اشاره کرد.این سنگ های تراورتن صادراتی به شکل کوپ تراورتن و به شکل بریده به کشور های دیگر صادر می شود. برا یخرید هریک از تراورتن های صادراتی با ما در ارتباط باشید.

مایه فخر و مباهات می باشد که کشور ما در زمینه تولید سنگ تراورتن به چنین رشد و شکوفایی فوق العاده ای رسیده و شاهد انواع و اقسام سنگ های تراورتن درجه یک در سطح بازار می باشیم.

اگر اطلاع رسانی خوبی در رابطه با این سنگ ها در اختیار مشتریان داخلی و خارجی قرار گیرد، بی شک حجم فروش این اجناس با افزایش چشمگیری نیز مواجه خواهد شد.

صادرت تراورتن به ترکیه با پلمپ گمرکی

صادرت تراورتن به ترکیه با پلمپ گمرکی

استخراج و یا تولید هر نوع سنگ و لاشه سنگ و سپس بارگیری و حمل هر یک در امر صادرات اهمیت ویژه ای دارد و کارشناسان در کلیه این مراحل تاییدیه های لازم را دریافت و کنترل خواهند کرد.

صادرات هر نوع سنگ به ترکیه بر اساس استانداردهای روز جهانی صورت می گیرد و در نتیجه می توانید از کیفیت و گواهینامه های لازم اطمینان داشته باشید.

پلمپ گمرکی و مجوزهای خروج توسط کارشناس اخذ می شود و تمام تولیدات بر اساس استاندارد و با کیفیت عالی خواهند بود.

یکی از اصلی ترین دلایل پر فروش بودن این اجناس در سطح بازار بین الملل، قیمت مناسبی است که برای فروش این سنگ ها در نظر گرفته شده. قیمت سنگ تراورتن سفید ۴ سانتی، به نسبت سایر اجناس حال حاضر بازار جهانی بسیار مناسب می باشد.

همچنین مشتریان خارجی اگر نوع پلمپ گمرکی این سنگ ها را در همان پارت اول خرید، در حجم زیاد تهیه فرمایند، بی شک در همان پارت اول درصدی از نرخ نهایی برای مشتریان کم می شود و صد البته ایشان می توانند این سنگ ها را تا مدت طولانی تری در اختیار خود داشته باشند.

در اختیار داشتن سنگ تراورتن تا مدت طولانی، به معنای در امان ماندن از موج بعدی افزایش نرخ این سنگ ها می باشد و خود می تواند یک صرفه اقتصادی خیلی ویژه قلمداد شود.

الزامات مورد نیاز برای صادرات تراورتن سفید محلات

الزامات مورد نیاز برای صادرات تراورتن سفید محلات بی شک برای صادرات سنگ تراورتن سفید محلات، باید تدبیری اتخاذ نمود و یکسری از قوانین را رعایت کرد تا سرانه صادرات این اجناس با افزایش چشمگیر مواجه شود. الزامات مورد نیاز به شرح زیر می باشند:

بالا بردن درجه کیفیت سنگ تراورتن: در جهت رقابت کردن با برندهای خارجی تولید سنگ تراورتن سفید، باید در وهله اول کیفیت این سنگ ها را به حداکثر حالت ممکن رسانید. تولید کنندگان داخلی باید با بهره گیری از بهترین مواد اولیه، متخصص ترین افراد و تکنولوژی روز دنیا، با کیفیت ترین سنگ تراورتن را تولید نمایند و به بازار جهانی ارسال کنند.

در نظر گرفتن قیمت مناسب: برای بالا بردن سرانه صادرات اسلب سنگ تراورتن سیلور قطعا باید به فکر اقتصاد کشور مذکور انتخاب شده برای صادرات نیز فکر کرد. به هر حال در سایر کشورهای جهان نیز در مقاطع خاصی از زمان، رکود اقتصادی ایجاد می شود و خیلی طبیعی می باشد که صنعتگران خارجی نیز تمایل داشته باشند که کالاهایی با قیمت مناسب تهیه کنند.

به همین دلیل اگر بتوان ارقام مناسبی را برای فروش این سنگ ها در نظر گرفت، بی شک با استقبال همگانی مواجه خواهد شد.

تامین بسته بندی مناسب: بسته بندی در نظر گرفته شده برای تراورتن سفید محلات و سنگ تراورتن شکلاتی باید در درجه اول کاملا مقاوم باشد و در طی مسیر آسیب نبیند و در وهله بعدی کاملا شیک و شکیل بوده و در نگاه اول رضایت مشتریان خارجی را جلب کند.

زمانی که شرکت های تولید کننده، بسته بندی خوبی را برای محصول خود در نظر می گیرند، در واقع ارزش گذاری فوق العاده ای در رابطه با کالای تولید شده داشته اند.

قوانین صادرات سنگ تراورتن

قوانین صادرات سنگ تراورتن با کسب اطلاع درست از قوانین صادرات سنگ تراورتن، بی شک سرانه فروش این اجناس به حد ایده آل نزدیک شده و شاهد شکوفایی اقتصادی خواهیم بود. در درجه اول دولتمردان کشورمان باید فکری به حال سر و سامان گرفتن بازار ارز کنند.

قطعا اگر بازار ارز کشور ما ثبات بیشتری به خود بگیرد، شاهد افزایش حجم فروش سنگ تراورتن آبگرم در بازار جهانی خواهیم بود. لازم به ذکر است که تحریم های ایجاد شده علیه کشور ما نیز کار تاجران و صادر کنندگان را تا حد زیاد مشکل کرده است.

پس باید شرایطی را در نظر گرفت تا بتوان با شرکت های بیشتری در کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپا وارد معامله شد تا سرانه صادرات این اجناس به حد ایده آل برسد. البته صادر کنندگان باید به فکر بالا بردن درجه کیفیت تولیدات خود نیز باشند و برای فروش سنگ تراورتن در بازار جهانی نیز قیمت مناسبی را در نظر بگیرند.

میزان صادرات تراورتن آتشکوه محلات از ایران

میزان صادرات تراورتن آتشکوه محلات از ایران میزان صادرات تراورتن آتشکوه محلات از ایران خوشبختانه امروزه به حد قابل قبولی رسیده و اگر موانع به وجود آمده بر سر راه تاجران برداشته شود، بی شک می توان به افزایش حجم فروش این سنگ ها در بازار جهانی بسیار امیدوار بود.

همانطور که مستحضر می باشید صادرات از اصلی ترین پایه های اقتصادی یک کشور می باشد و زمانی که صادرات یک کشور به رشد و شکوفایی ایده آل برسد، قطعا زمینه خروج آن کشور از بحران اقتصادی فراهم آورده خواهد شد.

سنگ تراورتن آتشکوه محلات از کیفیت بسیار ایده آلی برخوردار است و در برابر حرارت و رطوبت نیز کاملا مقاوم می باشد و به همین دلیل در بازار داخل و خارج از این سنگ در راستای مقاوم سازی ساختمان استفاده بسیار ویژه ای صورت می گیرد.

کمتر پیش می آید که شاهد استفاده از سنگ تراورتن آتشکوه برای ایجاد جلوه زیبا در ساختمان داشته باشیم ولی گروهی از این سنگ ها به دلیل جذابیت فوق العاده ای که دارند، در این زمینه نیز استفاده می شوند.

صادرات سنگ تراورتن ۴ سانتی به کشورهای اروپایی

صادرات سنگ تراورتن 4 سانتی به کشورهای اروپایی در عصر امروز شاهد بالا رفتن حجم توزیع انواع سنگ تراورتن ۴ سانتی، به اقصی نقاط جهان هستیم و خوشبختانه به دلیل بالا بودن کیفیت تولیدات این اجناس، سرانه صادرات این سنگ ها هر روز بیشتر و بیشتر می شود و سود مالی استثنایی برای اقتصاد کشور ما به ارمغان می آید.

البته قبل از اینکه سنگ های تراورتن در بازار کشورهای اروپایی قرار بگیرند، باید مراحلی را پشت سر بگذارند که در این قسمت به آنها خواهیم پرداخت:

  • وقتی که یک برند خاص اقدام به تولید سنگ تراورتن محلات می کند، باید کالای مورد نظر در بازار داخلی امتیاز مثبت بگیرد و با استقبال گسترده مردم مواجه شود. به زبان ساده تر اگر کالای مذکور توانست در بازار کشور خودش، سری در سرا در بیاورد، می توان به صادر کردن آن نیز فکر کرد.
  • در درجه اول سنگ های تراورتن به کشورهای افغانستان، عراق و پاکستان صادر می شود و اگر در این کشورها با بازخورد مثبت مواجه شدند، طبیعتا می توان کشورهای دیگر را نیز در جهت صادر شدن این محصولات انتخاب نمود.
  • کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در زمره کشورهای متمول و ثروتمند دسته بندی می شوند و این کشورها شامل امارات، کویت، قطر و….. می باشد. وجود سنگ تراورتن در بازار این کشورها باعث رشد و شکوفایی اقتصادی بیشتر خواهد شد و پس از عراق و افغانستان، این کشورها برای صادرات انتخاب می شوند.
  • در مرحله نهایی نیز شاهد وجود سنگ تراورتن تولید شده در کشورمان در بستر بازار ترکیه خواهیم بود. ترکیه دروازه صادرات به اروپا می باشد و در این مرحله، صادر کنندگان باید نهایت دقت و تلاش خود را به کار گیرند که کالای تولید شده ایرانی در ترکیه نیز با استقبال مثبت مواجه گردد.
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.