,

صادرات تراورتن سفید موجدار عباس آباد

تراورتن سفید موجدار عباس آباد که یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین انواع مدل های سنگ تراورتن موجود در بازار می باشد با گذشت زمان و داشتن کیفیتی مثال زدنی در کنار ویژگی ها و کاربرد هایی منحصر به فرد مورد توجه و استفاده عده بیشتری قرار گرفته است و توانسته است علاوه بر بازار داخلی، مشتریان بسیاری را در بازار های خارجی دیگر کشور ها کسب کند و به یکی از محصولات صادراتی کشور تبدیل شود.

صادرات تراورتن سفید موجدار عباس آباد

طرح های مختلف تراورتن سفید

طرح های مختلف تراورتن سفید انواع سنگ بنا ها که امروزه با گسترش ساخت و ساز ها مورد استفاده فراوانی قرار گرفته اند دارای ویژگی های مختلف و گوناگونی می باشند که مصرف کننده متناسب با سازه خود و معیار های ذهنی می تواند هر یک را انتخاب و استفاده نماید؛ اما اکثر سازندگان و مهندسان هنگام انتخاب سنگ بنا در جست و جوی محصولی می باشند که علاوه بر داشتن زیبایی ظاهری، دارای کیفیت و دوام قابل قبولی نیز باشد تا طی استفاده طولانی مدت دچار مشکل نشود.

یکی از سنگ هایی که هر دو این ویژگی ها را در کنار یکدیگر دارا می باشد سنگ تراورتن راه پله می باشد که با داشتن بافتی ضخیم و متراکم در کنار نفوذ ناپذیری فوق العاده می تواند هنگام ساخت بنای واحد های تجاری و مسکونی استفاده گردد و طی سالیان طولانی عملکردی صحیح داشته باشد.

هم چنین تولید کنندگان ایرانی اقدام به طراحی و تولید این سنگ ها در رنگ و طرح های گوناگون زدند تا دست مشتریان هنگام خرید باز باشد و آن ها بتوانند با توجه به مکان مورد استفاده و هم چنین سلیقه شخصی خود بهترین انتخاب را داشته باشند و نهایت رضایت را از خریدی مطمئن تجربه کنند.

یکی از رنگ های پر فروش سنگ تراورتن، تراورتن روشن مانند کرم رنگ، سفید، شیری، طوسی روشن و … می باشد که استفاده از آن موجب انعکاس بهتر نور و زیبا تر دیده شدن ساختمان می گردد و روز به روز استفاده از رنگ های روشن این سنگ بیشتر و بیشتر می شود.

خرید تراورتن سفید موجدار عباس آباد

خرید تراورتن سفید موجدار عباس آباد خرید تراورتن سفید ساده یا تراورتن سفید موجدار عباس آباد از راه ها و روش های مختلفی صورت می پذیرد که مشتریان با توجه به شرایط و وقت در دسترس می توانند بهترین روش را انتخاب کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن به محصول دلخواه دست یابند.

به طور مثال آن ها می توانند با مراجعه به مراکز فروش این محصول در سرتاسر شهر آن را بدون واسطه و با قیمتی مناسب خریداری نمایند و هنگام خرید بر صحت و سلامت محصول نظارت کامل داشته باشند و از ویژگی ها و قیمت آن به طور کامل اطلاع یابند تا خریدی رضایت بخش را تجربه کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.