سنگ کوپ تراورتن حاجی آباد و قیمت فروش تناژ بالای آن

تراورتن حاجی آباد

سنگ کوپ تراورتن حاجی آباد و قیمت فروش در تناژ بالای آن به مراتب پایین تر خواهد بود.تناژ بالای کوپ تراورتن حاجی آباد تهیه و تامین می شود و بررسی قیمت ها توسط کارشناس زبده صورت می گیرد.

 

سنگ کوپ تراورتن حاجی آباد و قیمت فروش تناژ بالای آن

تراورتن حاجی آباد تا جایی که اطلاع دارید یکی از مشهورترین و شناخته شده ترین انواع سنگ تراورتن در جهان است. قیمت گذاری در تناژهای بالای خریداری شده به صورتی صورت می گیرد که خریدار بتواند بهترین انتخاب خود را صورت بدهد. از طرفی تا جایی که امکان داشته باشد در هنگام معرفی سنگ و میزان مصرف در نظر گرفته می شود که نوع سنگ به صورت مناسب به خریدار پیشنهاد گردد. سنگ کوپ به صورت مستقیم از معدن بارگیری می شود و تا جایی که ممکن است میزان خسارت در هنگام بارگیری کم و با توجه به نوع سنگ تمهیدات لازم مراعات می گردد.

تراورتن حاجی آباد

تراورتن حاجی آباد

فروش سنگ کوپ تراورتن حاجی آباد

تراورتن حاجی آباد را به چندین روش قیمت گذاری می شود. در ابتداء میزان تناژ سفارشی و همچنین کیفیت سینه کار و رنگ در نظر گرفته می شود و به جهت این که در فروش مستقیم و بدون واسطه می توانید به بهترین قیمت سنگ مورد نیاز را خریداری نمایید در نهایت کلیه هزینه ها به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

سنگ کوپ تراورتن حاجی آباد

سنگ کوپ تراورتن حاجی آباد

از معدن تراورتن حاجی آباد سالیانه تناژ بسیار بالایی سنگ کوپ از سینه کار های مختلف استخراج می شود. فروش کوپ تراورتن حاجی آباد در مجموعه تجارت لعل کیان به صورت لاینی یا انتخابی و با قیمتی مناسب، مستقیم از معدن  صورت می گیرد.

انواع سنگ تراورتن در ایران

انواع سنگ تراورتن در ایران

سنگ های ساختمانی در تمام کشورها و برای ساختمان سازی، صنایع دستی و حتی صنایع شیمیایی و بهداشتی و آرایشی مورد نیاز هستند و بسته به این که برای چه منظوری سنگ خریداری می شود می توان اقدام به خرید هر یک از انواع سنگ های تزئینی و ساختمانی نمود. سنگ مورد نیاز خود را به صورت کوپ از بهترین معدن تراورتن و با کیفیت تمام عیار می توانید خریداری نمایید. مرمریت و سنگ گرانیت و دیگر انواع سنگ های ساختمانی استحکام و مقاومت و نمای بیرون و یا درون ساختمان را چندین برابر می کند.

دامنه سنگ های تراورتن تولیدی در ایران بسیار گسترده است اما به جرات می توان تراورتن هایی را که باکیفیت هستند و در بین مشتریان تراورتن و همین طور در بازار سنگ ایران شناخته شده است را به منطقه محلات تعمیم دارد. تراورتن هایی همچون:

  • تراورتن حاجی آباد
  • تراورتن عباس آباد
  • تراورتن آتشکوه
  • تراورتن آبگرم
  • تراورتن دره بخاری
  • تراورتن آبیار

این تراورتن های سالیان سال هستن که در بازار سنگ ایران خرد و فروش می شود.

 

سنگ های دیگری از جنس تراورتن نیز وجود دارد که به لحاظ رنگ شناخته شده اند مانند تراورتن سیلور، تراورتن قرمز، تراورتن شکلاتی و… برای خرید هریک از این تراورتن ها چه به صورت کوپ و چه به ورت بریده با کارشناس فروش ما ارتباط بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.