قیمت صادرات سنگ مرمریت

قیمت صادرات سنگ مرمریت بسته به این که به چه صورت ارسال شود متفاوت است و رنگ و ابعاد مختلف مانند تایل و اسلب و طولی بر قیمت آن تاثیر دارند.

قیمت صادرات سنگ مرمریت بر اساس این که سنگ مورد نظر تولید و استخراج شده کدام معدن باشد و کیفیت آن چگونه است و رنگ سنگ تعیین می شود و از طرفی این سنگ به صورت ساییده و چرمی و در ابعاد متنوع تولید می شود که مجموع این عوامل در قیمت گذاری و صادرات سنگ مرمریت موثر است.

قیمت صادرات سنگ مرمریت

در داخل کشور ما معادن سنگ فراوان هستند و مرمریت و تراورتن ایران در کل دنیا مشهور است و میزان بهره مندی از انواع سنگ ایران با توجه به این که زمینه های صادرات به شکل بهتری صورت بگیرد بیش از پپیش می تواند به اقتصاد ما کمک کند.

 

صادرات سنگ مرمریت

یکی از انواع سنگ مرمریت که در کشور استخراج و فرآوری می شود سنگ مرمریت مشکی نجف آباد است که در کل دنیا طرفداران بسیاری دارد و رگه های سفید در پس زمینه مشکی زیبایی خاصی به این سنگ داده است و مرمریت مشکی یکی از بیشمار سنگ های ساختمانی است که در کشور ما یافت و استخراج می شود.

برای خرید و اطلاع از جزئیات سنگ های صادراتی با مشاوره و راهنمایی کارشناسان ما می توانید انتخاب بهتر با هزینه مناسب تر داشته باشید.

انواع سنگ مرمریت صادراتی

انواع سنگ مرمریت صادراتی

سنگ های مرمریت زیادی برای صادرات در ایران تولید می شوند. سنگ هایی با زمینه روشن مانند سنگ مرمریت چاه مرغی دهبید و یا مرمریت صلصالی به عنوان مرمریت های صادراتی رنگ روشن و سنگ هایی مانند:

  • سنگ مرمریت مشکی لاشتر
  • سنگ مرمریت مشکی نجف آباد
  • سنگ مرمریت پرشین سیلک
  • سنگ مرمریت طوسی آباده
  • سنگ مرمریت کرم خوی
  • سنگ مرمریت قهوه ایی امپرادور
  • سنگ مرمریت کرم نیریز
  • و…

برای صادرات خرید و فروش می شوند. این سنگ ها از لحاضظ جنس در سطح بالایی قرار دارند و بیشترین استاندارد های سنگ صادراتی را دارند. این سنگ ها هم به صورت کوپ و هم به صورت اسلب و تایل به کشور هایی نظیر چین، ترکیه، ایتالیا، کانادا، قزاقستان ، گرجستان، ارمنستان و… صادر می شوند.

قیمت سنگ مرمریت

قیمت سنگ بر اساس مشخصه هایی تعیین می شود که به صورت نمونه به نوع سنگ می توانیم اشاره کنیم.

به هر حال سنگ صادراتی از کیفیت و رنگ و نوع برش متنوع دارا است و همین عوامل بر قیمت صادرات آن تاثیرگذار است و همان طور که سنگ وارداتی در کشور به دلیل انواع هزینه ها قیمت بیشتری دارد، می تواند سنگ ایرانی هم برای مصرف کننده خارجی گران تمام شود.

سنگ اسلب به دلیل فرآوری از قیمت بالاتری برخوردار است و اگر بدانید که چه نوع سنگ را در کجا و به چه منظوری بخرید در هنگام نصب هم هزینه شما کاهش پیدا می کند.

قیمت صادرات سنگ مرمریت

 صادرات سنگ مرمریت

بسته بندی سنگ مرمریت برای صادرات به چه صورت است؟

بسته بندی سنگ مرمریت برای صادرات به چه صورت است؟

برای صادرات سنگ های ساختمانی چند روش بسته بندی استاندارد وجود دارد. برای مثال سنگ خام یا همان کوپ سنگ های صادراتی بایستی به شکل کوپ های شش طرف برش و به تناژ تقریبی ۲۳ الی ۲۴ تن باشد و اگر وزن آن هم بیش از این مقدار باشد در گمرک اجازه بارگیری داده نمی شود.

برای سنگ های فرآوری شده مانند سنگ های اسلب از پالت های فلزی برای نگه داری آنها استفاده می شود که در آخر هم بایستی با سلفون دور تادور آن ها بسته بندی شود که احتمال شکسته شدن سنگ به صفر نزدیک باشد تا بار به سلامت به مقصد برسد.

برای سنگ های بریده شده در ابعاد کوچک تر از اسلب هم از پالت بندی های چوبی استفاده می شود که آنها هم باید سفت و محکم باشد تا در جابجایی آسیبی به سنگ ها نرسد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.