فروشگاه فروش سنگ تراورتن حاجی آباد

سنگ تراورتن حاجی آباد در استان اصفهان یکی از بهترین نمونه سنگ هاست که جهت ساخت نمای رومی و کلاسیک به طور گسترده در ساختمان های جدید به کار برده می شود. ویژگی های این سنگ موجب شده است تا از آن جهت سنگ کاری نما و همچنین فضا های مختلف داخل بنا از جمله آشپزخانه، کف پارکینگ ها استفاده شود. به دلیل وجود ترکیب ها و عناصر مختلف معدنی در این سنگ نمونه های مختلف آن در فروشگاه و مرکز عرضه آن قابل مشاهده و خریداری است.

فروشگاه فروش سنگ تراورتن حاجی آباد

کیفیت سنگ تراورتن حاجی آباد

کیفیت سنگ تراورتن حاجی آباد تراورتن به گروهی از سنگ های ساختمانی اطلاق می شود که برای بخش های مختلف آن قابل استفاده می باشند. این سنگ ها از رسوب مواد آهکی در چشمه های آب گرم ایجاد شده و به دلیل شکل گیری در مناطق مختلف و معادن گوناگون دارای طیفی از رنگ های روشن مانند سفید تا رنگ های تیره مانند قهوه ای می باشد.

معادن چندی در کشور به عنوان قطب استخراج تراورتن به شمار می آیند که حاجی آباد اصفهان از جمله این مناطق است که انواع تراورتن را می توان از آن استخراج کرد و مورد فرآوری و برش قرار داد.

تراورتن استخراج شده از این ناحیه از کشور به مناطق مختلف ارسال شده و به اندازه های مختلف به کار می رود. 

کیفیت سنگ تراورتن عامل و انگیزه مهم جهت به کارگیری آن به منظور سنگ کاری می باشد. ظاهر این سنگ متخلخل بوده که برخی از آنها دارای تخلخل کمتر و برخی دیگر تخلخل بیشتری دارند. 

این سنگ در ابعاد مختلف برش داده شده از کوچک ترین سایز تا بزرگ ترین آنها و به شکل اسلب که در مکان های مناسب خود مورد استفاده قرار می گیرد. 

مهمترین کاربرد این سنگ در حال حاضر استفاده از آن در ساخت نما می باشد. ترکیبی از سبک های کلاسیک رومی و طرح های مدرن به بنا های مختلف ظاهری بسیار زیبا می بخشد که چشم هر بیننده ای را نوازش داده و او را وادار به تحسین می نماید. 

این امر خود نشان دهنده اهمیت و کیفیت سنگ تراورتن است که در نما کاری مورد استفاده قرار می گیرد. نمای ساختمان اولین نقطه ای است که افراد با آن روبرو شده و از این نظر زیبایی آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

فروشنده سنگ تراورتن حاجی آباد

فروشنده سنگ تراورتن حاجی آباد سنگ حاجی آباد توسط فروشنده آن در رنگ های مختلف و کاربرد های متنوع به خریدار معرفی می شود. در این زمینه فروشنده می تواند نمونه های مختلف این سنگ را معرفی کرده و اطلاعات لازم را در اختیار خریداران قرار دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.