مرکز فروش سنگ تراورتن آتشکوه

سنگ تراورتن یکی از زیباترین سنگ های تزئینی ساختمان به شمار می رود و دارای رنگ های متنوعی است. این سنگ در مناطق مختلف کشور از جمله استان مرکزی و در معدن آتشکوه با کیفیتی درجه یک تولید می شود که به دلیل مرغوبیت و زیبایی بی نظیر توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده و از فروش بالایی برخوردار می باشد. مرکز فروش سنگ تراورتن آتشکوه این محصول را به روش های مختلف حضوری و یا اینترنتی ارائه می کند.
مرکز فروش سنگ تراورتن آتشکوه

مشخصات انواع سنگ تراورتن آتشکوه

مشخصات انواع سنگ تراورتن آتشکوه از مشخصات تراورتن آتشکوه می توان به دارا بودن سطح متخلخل، رنگ روشن و زیبا، ساب پذیری عالی و … اشاره کرد. سنگ تراورتن آتشکوه دارای زمینه ای سفید و موج های زیبا در سطح آن مشاهده می شود و با دارا بودن ویژگی های ممتاز در نمای اغلب ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.
این سنگ مقاومت بالایی در برابر رطوبت همچنین گرما و تغییرات دمایی دارد و به همین دلیل در نمای بیرونی اغلب ساختمان ها کاربرد زیادی دارد. این سنگ یکی از مقاوم ترین و محکم ترین انواع سنگ های تراورتن به شمار می رود و در برابر ضربه و فشار پایداری قابل قبولی دارد.
از این سنگ در دکوراسیون داخلی، راه پله و حیاط نیز استفاده می شود همچنین در تهیه و تولید انواع مصنوعات تزئینی و دکوری استفاده می شود. برش این سنگ به صورت اسلب و یا طولی بوده که با توجه به محل استفاده می توان ابعاد و ضخامت آن را انتخاب کرد.
ابعاد منظم و دقیق همچنین ضخامت بالا باعث افزایش قیمت سنگ تراورتن می شود. برای فرآوری این سنگ از موادی نظیر اپوکسی و رزین استفاده می گردد که در زیباتر شدن این سنگ و کیفیت بهتر آن تأثیر زیادی دارد.

خرید مستقیم سنگ تراورتن آتشکوه

خرید مستقیم سنگ تراورتن آتشکوه خرید تراورتن آتشکوه به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق همین شرکت برای مشتریان فراهم شده است و همان طور که می دانید در خرید و فروش هایی که به شکل بدون واسطه انجام می شود به دلیل دخالت نداشتن واسطه گران قیمت پایین و مقرون به صرفه تر می باشد و امروزه اغلب مشتریان از این نوع خرید استقبال خوبی نشان می دهند.
این روزها بسیاری از برج سازان و شرکت های بازرگانی از خریداران عمده انواع سنگ تراورتن می باشند که آن را با مناسب ترین قیمت تهیه می کنند.
سنگ تراورتن آتشکوه یکی از بهترین سنگ های صادراتی محسوب می شود که توسط شرکت های بازرگانی با ضمانت کیفیت به بسیاری از کشورهای همسایه صادر می گردد و به دلیل کیفیت بالا و جذابیت فوق العاده در آنجا نیز طرفداران زیادی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.