قیمت فروش انواع سنگ تراورتن در محلات  

قیمت سنگ تراورتن در محلات بدون لحاظ دولت و قوانین میشه متاثر از دو پارامتر در بازار خود را نشان می دهند.یکی عرضه و دیگری تقاضا. . با وجود معادن بسیار زیاد در محلات و بخصوص سنگ تراورتن در اطراف شهر میتوان گفت که کثزت تولید و عرضه در قیمت ها موثر بوده و تا کنون به کف خود عرضه شده است.

موارد اثر گذار بر روی قیمت سنگ تراورتن

موارد اثر گذار بر روی قیمت سنگ تراورتن
در مباحث اقتصادی و بدون دخالت عوامل تاثیر گذار مانند دولت ها و قوانین حاکم بر منابع و مواد میتوان اذعان کرد که قیمت ها همیشه با برتری یکی از این دو پارامتر نسبت به دیگری جابجا شده و بازار متاثر از آن به قیمت نهائی نزدیک میشود و بنابر این با کثرت مواد در بازار قیمت آن کاهش یافته و در نبود آن قیمت رو به افزایش می رود.

اما موارد دیگری هم در این قیمت گذاری موثر است.قیمت تمام شده در یک محصول تولیدی بدون در نظر گرفتن سود سرمایه گذار با مجموع حقوق و دستمزد، هزینه های استخراج و حمل و نقل، تعمیرات و استحصال و هزینه های انبار داری برآورد و بدست می آید.نباید این نکته را نادیده گرفت که هزینه های سرشکن شده روی سنگ تراورتن محلات از وجود یک نکته مغفول مانده که آنهم هزینه های مالیات بر درآمد و ارزش افزوده است که چند سالی است که سرمایه گذاران در این صنعت را با مشکل روبرو کرده است.

معمولا تولید کنندگان با استخدام نیروی کار ارزان و از کشورهای اطراف سعی بر پائین نگهداشتن هزینه تولید نموده اند، اما این مقوله تاثیر انچنانی در این هزینه ها ندارد.عمده هزینه های تولید و قیمت تمام شده سنگ تراورتن در عین وفور معادن در منطقه ، استفاده از دستگاه ها و تجهیزات رده پائین و فرسوده می باشدکه با هزینه های سرسام آور تعمیرات و تعویض قطعات بار مالی هنگفتی را به دوش کارخانه داران می گذارد.

قیمت سنگ تراورتن در شرکت تجارت لعل کیان

قیمت سنگ تراورتن در شرکت تجارت لعل کیان

شرکت تولیدی سنگ تراورتن تجارت لعل کیان با افزودن دستگاه ها و تجهیزات نو و دارای تکنولوژی بالا از کشور های صاحب نام در این حوزه و همجنین بهره گیری از نیروی انسانی ماهر داخلی و با تجربه در امر استخراج از معدن، حمل تا کارخانه و استفاده از این تجهیزات توانسته بر این مشکل غلبه نموده و قیمت سنگ تراورتن محلات و از محصولات تولیدی و منحصز بفرد این شرکت را با قیمت های رقابتی و با کیفیت بسیار عالی در اختیار خریداران گرامی قرار دهد.

ذکر این نکته لازم است که قیمت سنگ تراورتن صرف نظر از عوامل دخیل در قیمت آنها با توجه به درجه خلوص ، رنگ ، یکدست بودن و متراژ بالا و پایین میتواند جا به جا شود.
شرکت تجارت لعل کیان از عموم خریداران محترم تقاضا دارد سنگ تراورتن مشابه را بعنوان سنگ تراورتن محلات خریداری ننموده و با برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه از مشاوره رایگان و تخصصی در این زمینه استفاده ببرند.
سنگ تراورتن محلات نمونه مشابه نداشته و تنها در این منطقه تولید و این شرکت سرآمد این تولید کنندگان در منطقه می باشد.

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.