,

فروش بدون واسطه تراورتن آتشکوه محلات

تراورتن آتشکوه محلات معدنی در استان مرکزی شهرستان محلات که یکی از نام آشنا ترین شهر های این استان محوب می شود قرار دارد.

ازجاذبه هائی که باعث معروفیت این شهر شده است وجود چشمه های آب گرم در نزدیکی این شهر است. هم چنین به واسطه داشتن خاک و آب و هوای بسیار مطبوع از نظر پرورش گل های زینتی و آپارتمانی هم معروف شده است.

معدن تراورتن آتشکوه محلات

معدن تراورتن آتشکوه محلات

وجود چشمه های آب گرم و کوهستانی بودن منطقه و آب و هوای مناسب باعث بوجود آمدن معادن بسیار با کیفیتی در این منطقه شده است که به همین نام هم مشهور است. (معدن تراورتن آتشکوه محلات)

سنگ تراورتن آتشکوه بدلیل ویژگی های منحصر بفرد مانند ساب پذیری بالا و رنگهای روشن و همچنین مواد اولیه خالص که در تشکیل سنگ وجود دارد از شهرت جهانی برخوردار است.

کارخانجات تولید کننده تراورتن آتشکوه در زمان فرآوری سنگ تراورتن آتشکوه با استفاده از رزین های با کیفیت بالا و ساینده های بسیار مرغوب  درجه یک برزیبائی و کیفیت این سنگ افزوده و استفاده از آن را در ساختمان به گزینه واولویت اول تبدیل نموده است.

معدن سنگ تراورتن آتشکوه و انواع تولیدات آن را میتوان در چند دسته کوچک جای داد. سوپر، درجه یک و ممتاز که لبته نوع صادراتی هم وجود دارد که بخاطر نوع بسته بندی از دیگر نمونه های آن متمایز شده است. لازم به ذکر است که تراورتن آتشکوه عموما به دو صورت موج دار و ساده تولید و فرآوری میگردد که برش در جهت لایه ها را ساده و عمود بر جهت لایه های سنگ را موجدار گویند.

قیمت سنگ تراروتن اتشکوه

قیمت سنگ تراروتن اتشکوه

قیمت سنگ تراورتن آتشکوه محلات هم مانند دیگر سنگ ها به عوامل بسیاری وابسته است.ابغاد سنگ، سورت رنگ ف ضخامت برش و کیفیت لایه های تشکیل دهنده سنگ. قیمت رنگ سفید سنگ آتشکوه از جمله تراورتن های گران محسوب میگردد و این نمونه مشابه خارجی برای آن وجود ندارد.

هر چه ضخامت برش بیشتر باشد وزن سنگ افزایش یافته و در واقع متریالی که شما خرید میکنید افزایش می یابدبنا براین طبیعی است که قیمت ن نیز افزایش یابد.به همین ترتیب ابعاد بزرگ تر این سنگ هم از قیمت بیشتری برخوردار است …اما نکته مهم در این سنگ به سفارش شما برمی گردد.

تولید یک پارچه و یکنواخت که در اکثر فروشگاه های سنگ یافت میشود دارای قیمت تا حدودی متعادل می باشد. اما با سفارش شما و ابعاد دلخواه و منطبق باطرح نما و راه پله های داخلی ساختمان قیمت نیز جابجا شده و بصورت توافقی در می آید.

خرید مستقیم انواع سنگ ساختمانی

خرید مستقیم انواع سنگ ساختمانی

شرکت تجارت لعل کیان تولیدات خود را به دو صورت در بازار فروش عرضه مینماید. روش اول همان روش سنتی است. برش سنگ به ابعاد ۴۰ و طولی که در همه جا به همین صورتمی بینید و روش دوم که مطابق با طرح معماری شماست.

شما می توانید با تحویل نقشه های معماری به مجموعه تجارت لعل کیان از برآورد دقیق نیاز به سنگ خود مطلع و در نهایت صرفه جوئی در هدر فت سنگ را داشته باشید و هم اینکه از مشاوره کارشناسان این مجموعه به رایگان بهره مند شوید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.