قیمت مناسب سنگ تراورتن شکلاتی زنجان

سنگ تراورتن شکلاتی نوعی خاص از انواع سنگ تراورتن می باشد، که از معادن زنجان بدست می آید. با توجه به این که این سنگ دارای کاربردهای مختلفی در صنعت ساختمان سازی است، همیشه در بین مردم از اهمیت زیادی برخوردار است. هم اکنون افراد زیادی در زمینه استخراج و برش سنگ تراورتن شکلاتی از معادن زنجان مشغول به فعالیت هستند. قیمت مناسب سنگ تراورتن شکلاتی زنجان بستگی به عواملی از جمله کیفیت این نوع سنگ هزینه استخراج برش و هزینه حمل و نقل  دارد.

قیمت مناسب سنگ تراورتن شکلاتی زنجان

ویژگی بارز سنگ تراورتن شکلاتی

ویژگی بارز سنگ تراورتن شکلاتی سنگ تراورتن نوعی سنگ آهک می باشد که از معادن سنگی که در کنار چشمه های آب گرم وجود دارد استخراج می شود این سنگ در واقع بقایای چشمه های آب گرم می باشد. انواع مختلفی از سنگ تراورتن  از معادن سراسر کشور استخراج می‌شود.

یکی از بهترین نمونه‌های سنگ تراورتن می‌توان به سنگ تراورتن شکلاتی اشاره کرد. این نوع سنگ دارای ویژگی های بارزی می باشد. از ویژگی های این سنگ می توان گفت که این نوع سنگ به صورت لایه لایه می باشند و دارای منافذ بسیار زیادی است.

ویژگی تراورتن شکلاتی این است، که مقاومت خاصی در برابر سایش دارد. همچنین مقاومت بسیار زیادی در برابر عوامل خارجی و فشارهای وارد بر آن دارا می باشد.

سنگ تراورتن شکلاتی دارای رنگ ثابت می باشد، این نوع سنگ در برابر سرما و گرما به هیچ وجه تغییر رنگ نمی دهد. از دیگر ویژگی بارز این محصول می‌توان به منافذی که در پشت این سنگ وجود دارد اشاره کرد هنگام نصب این سنگ در ساختمان مواد با جذب ملات بیشتر به خود باعث می شود، بهتر به سطح مورد نظر چسبیده شود.

از دیگر ویژگی‌های این نوع محصول می توان به سبک بودن سنگ تراورتن شکلاتی اشاره کرد‌ از این سنگ هم برای نمای بیرونی و هم برای تزیین دکوراسیون داخلی استفاده می شود.

صادرات سنگ تراورتن شکلاتی زنجان

صادرات سنگ تراورتن شکلاتی زنجان با توجه به کیفیت خوبی که این نوع سنگ دارد، هر سال مقادیر قابل توجهی به کشورهای دیگر صادر می شود. صادرات تراورتن شکلاتی به کشورهای اروپایی و همسایگان ایران از طریق روش‌های خاصی امکان پذیر می باشد. اگر صادر کنندگان این نوع سنگ بخواهند از روش حضوری برای صادرات استفاده کنند باید افرادی را به کشورهای وارد کننده، این نوع سنگ اعزام کنند که این کار مستلزم هزینه بسیار زیادی برای آنها می باشد.

اما از روش‌های دیگری نیز برای صادرات تراورتن شکلاتی می توان استفاده کرد، بدون اینکه برای صادرکنندگان هزینه زیادی در بر داشته باشد. در این روش می توان با استفاده از مراکز آنلاین ما مقدار زیادی از سنگ تراورتن شکلاتی زنجان را به کشورهای دیگر صادر کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.