مرکز خرید سنگ تراورتن سفید

سنگ تراورتن سفید یکی از سنگ های بسیار زیبا و کاربردی می باشد که خریداران بسیاری را به سوی خود جذب نموده است. از این رو مرکز خرید سنگ تراورتن سفید انواع این محصولات کاربردی را به روش های مطلوبی نیز در اختیار افراد قرار می دهد.همچنین میزان کیفیت و مرغوبیت و قیمت مناسب این محصولات موجب شده که در افزایش خرید افراد از این مرکز تاثیرات بسیار مثبتی را نیز به همراه داشته باشد.

مرکز خرید سنگ تراورتن سفید

کاربرد انواع سنگ تراورتن سفید

کاربرد انواع سنگ تراورتن سفید امروزه با افزایش ساخت و ساز در کشور نیاز افراد به سنگ های ساختمانی نیز دو چندان شده است. در این میان یکی از سنگ های بسیار کاربردی و کارآمد سنگ تراورتن سفید می باشد که در نماهای مختلف ساختمان نیز از آن بهره وری بسیاری نیز می شود.

این سنگ ها در رنگ، نوع، سایز و ضخامت های گوناگونی نیز می باشند که هر یک دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند و با توجه به نوع محل، سنگ تراورتن مورد نظر نیز انتخاب می شود.

انواع تراورتن سفید به دلیل مقاومت بالایی که در برابر نور خورشید و رطوبت دارد و همچنین عدم تغییر رنگ پس از دراز مدت، کاربرد بسیاری را در نماهای بیرونی ساختمان های لوکس و شیک را نیز دارد.

همچنین از تراورتن دلیل رنگ روشن و آرام بخشی که دارد برای کناره های دیوار های استخر نیز استفاده می شود.

علاوه بر این، از این محصول به دلیل استحکام و همچنین قابلیت های مناسبی که دارد برای کفپوش ساختمان استفاده بسیاری می شود زیرا هم دارای عمر مفید بسیار بالایی می باشد و هم از لیز خوردن افراد هنگام راه رفتن نیز جلوگیری می نماید.

همچنین از انواع این سنگ برای حمام، توالت و سنگ فرش کردن قسمت های مختلف ساختمان های مسکونی و تجاری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

توزیع ویژه سنگ تراورتن سفید

توزیع ویژه سنگ تراورتن سفید سنگ تراورتن سفید دارای مزایا و ویژگی های بسیار مفیدی می باشد که موجب شده رضایت خریداران بسیاری را نیز به همراه داشته باشد و  همچنین مقاومت و استحکام بالای این سنگ زبانزد عام و خاص می باشد که این محبوبت، موجب افزایش توزیع تراورتن در سراسر کشور نیز شده است.

همچنین توزیع ویژه این محصولات، به شکل های مختلفی نیز انجام می گیرد و توزیع عمده آن، از جمله عوامل موثر در میزان کاهش قیمت این محصول به شمار می آید و برای خریداران آن بسیار به صرفه نیز و پر سود نیز می باشد.

علاوه بر این، افراد می توانند با مراجعه حضوری و مستقیم به مرکز توزیع ویژه سنگ تراورتن سفید، انواع این محصول با کیفیت را بدون واسطه و  با قیمت بسیار مناسب تری نیز برای خود خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.