خرید سنگ تراورتن با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت امکان پذیر است؟

سنگ تراورتن کرم

خرید سنگ تراورتن با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت امکان پذیر است؟ با خرید انواع سنگ تراورتن می توانید به قسمت های مختلفی از ساختمان زیبایی دوچندان بیافزایید.

ما راهنمای شما در خرید انواع سنگ تراورتن بوده و برای استعلام قیمت هر متر مربع بهترین سنگ تراورتن به همراه دریافت مشاوره رایگان جهت خرید بهترین سنگ تراورتن برای نما، همراهتان هستیم.

ساختار سنگ تراورتن

ساختار سنگ تراورتن

سنگ های تراورتن از انواع سنگ های رسوبی شیمیایی هستند که از ساختاری لایه لایه و از کربنات سدیم تشکیل شده اند. ساختار تراورتن نسبت به انواع سنگ مرمریت بافت نرم تری داشته و در تکسچر سنگ تراورتن عباس آباد، خلل و فرج بیشتری مشاهده می کنیم. اگر مایل به خرید سنگ تراورتن هستید، این نکته را فراموش نکنید که رنگ های سنگ تراورتن معمولاً روشن و در حضور اکسیدهای آهن و یا منیزیم به تیرگی متمایل میشود.
کاربرد سنگ های تراورتن بسیار گسترده است چرا که نقوش زیبایی را در بر می گیرد و از طرفی با توجه به کارایی آنها، عمدتاً در دکوراسیون هم مصرف دارد.

رنگ های سنگ تراورتن کدام است؟

قبلاً اشاره کردیم که تنوع رنگی در هنگام خرید سنگ تراورتن به چشم می خورد و این نوع سنگها به چند دسته از نظر رنگبندی تقسیم می شوند:

  • مشکی
  • سیلور
  • زرد
  • سفید
  • شکلاتی
  • کرم
  • لیمویی
  • قرمز

نکته قابل توجه این است که با توجه به این که چه سورتی را بخرید، تنوع رنگی می تواند متفاوت بوده و با این حال سورت های باکیفیت سنگ تراورتن اغلب روشن تر هستند و به سفید تمایل دارند.

خرید سنگ تراورتن از کارخانه

پس از این که سنگ مورد نظر خود را انتخاب کردی حتماً قبل از خرید سنگ تراورتن به نکاتی مانند : کیفیت رزین و غیر کوره ای بودن سنگ توجه کنید. حتماً به همخوانی پلاک یا اسلب ها توجه کنید.

قبل از این که سفارش خرید سنگ را قطعی کنید، قیمت تمام شده را توافق کنید و دیگر این که از مراکز معتبر که کیفیت سنگ را تضمین می کنند اقدام به خرید نمایید.

خرید آنلاین سنگ تراورتن

برای خرید سنگ تراورتن می توانید از مشاوره با کارشناسان ما در این زمینه بهره مند شوید. اگر در زمینه انتخاب سنگ تخصص ندارید، از کارشناسان ما بخواهید تا مناسبترین نوع سنگ مورد نیاز را به شما معرفی کنند.
قیمت خرید آنلاین انواع سنگ تراورتن با فروش عمده از درب کارخانه به سادگی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.