,

پخش ارزان‌ترین سنگ تراورتن استخوانی

سنگ تراورتن دودی و سنگ تراورتن استخوانی دو مدل برتر از این سنگ هستند که طرفداران بیشماری در بازار دارند، پخش ارزان ترین سنگ تراورتن استخوانی براساس نیاز بازار صورت می گیرد و همواره تناسبی بین عرضه و تقاضا برقرار است.

البته آنچه باعث شده رونق قابل توجهی را در خرید و فروش این محصول تجربه نماییم، به قیمت های بسیار متناسب و عالی آن بازمی گردد که باعث می شود افراد بیشتری توان خرید آن را داشته باشند و بتوانند با پرداخت هزینه های عالی آن را به دست آورند.

پخش ارزان‌ترین سنگ تراورتن استخوانی

ضخامت سنگ موج دار تراورتن استخوانی

ضخامت سنگ موج دار تراورتن استخوانی تراورتن از جمله سنگ های متخلخلی بوده که استفاده از آن با هدف نما دادن به فضای داخلی و خارجی محیط های مختلف انجام می شود، خوشبختانه انواع مختلفی از این سنگ ها در بازار یافت می شود که هرکس می تواند متناسب با سلیقه ای که دارد از بین آنها به انتخاب بپردازد.

اگر بخواهیم یکی از مهمترین ویژگی هایی که انواع سنگ تراورتن دارد را برای شما نام ببریم، تنوع رنگی گسترده ای بوده که دارد. تراورتن استخوانی از پرفروش ترین مدل های آن است.

از مهمترین تقسیم بندی هایی که می توان برای سنگ تراورتن در نظر داشت، دسته بندی آن به دو بخش تراورتن موجدار و بدون موج است که مدل های موجدار واقعاً زیبا و چشم نواز می باشند.

اما در خصوص ضخامت سنگ موج دار تراورتن استخوانی باید بگوییم که بسته به محلی که قرار است تراورتن در آن نصب گردد، ضخامت آن متغیر خواهد بود. مثلاً در نماهای داخلی ساختمان، ضخامت ۱٫۶ و ۱٫۸ مناسب است که البته این عدد گاهی به ۲ سانتی متر هم می رسد.
اما اگر قصد خرید و نصب آن در پله را دارید، باید به سراغ تراورتن هایی بروید که ضخامت آنها کمتر از ۳ سانتی متر نباشد؛ چرا که در غیر این صورت انتظار شما از دوام و مقاومت سنگ تراورتن تامین نخواهد شد.

تولیدکنندگان سنگ تراورتن استخوانی با کیفیت

تولیدکنندگان سنگ تراورتن استخوانی با کیفیت تولیدکنندگان سنگ تراورتن استخوانی با کیفیت، کسانی هستند که با تجربه و تخصصی که در این سال ها به دست آورده اند، به خوبی می دانند که اصول و رموز تولید سنگ تراورتن باکیفیت و درجه یک چیست و چگونه می توان با بهره مندی از این استانداردها، بهترین مدل از این سنگ را به تولید انبوه رسانید.

شایان ذکر بوده که این تولیدکنندگان ابزارآلات و تجهیزات ویژه ای را در اختیار دارند که صد البته برای تولید سنگ تراورتن نمای ساختمان مهم و ضروری می باشند، با استفاده صحیح از این تکنولوژی هاست که می توان مدل های باکیفیت و درجه یک از تراورتن را طراحی کرده و بدین ترتیب نیاز بازار را تامین نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.