پخش کننده سنگ تراورتن سفید

سنگ تراورتن سفید به علت داشتن رنگهای جذاب و شیک امروزه در قسمت های مختلف در محیط های شخصی و عمومی استفاده شده و همچنین از لحاظ کیفی در رتبه بالایی قرار دارد و تهیه آن بسیار مقرون به صرفه برای مشتریان نسبت به سرامیک است.

پخش کننده سنگ تراورتن سفید معمولاً این محصولات را به صورت کلی به بازار پخش می کند چرا که مشتریان درخواست‌های خود را به صورت کلی به ثبت می رسانند و چون میزان عرضه و تقاضای این محصولات برابر نیست قیمت آنها دچار نوسانات زیاد می‌ شود به همین جهت اغلب خرید آنها کلی صورت می پذیرد.

پخش کننده  سنگ تراورتن سفید

استفاده از تراورتن در آشپزخانه

استفاده از تراورتن در آشپزخانه استفاده از سنگ تراورتن در آشپزخانه امروزه توسط افراد مختلف انجام می‌شود که از گونه های متفاوت این محصول معمولاً در دستگاه های مختلف از جمله سینک ظرفشویی و همچنین دیگر قسمت های آشپزخانه به راحتی استفاده می کنند چرا که این محصولات به علت داشتن رنگ سفید قابل ست کردن با دیگر اجزای موجود در آشپزخانه هستند.

از دیگر موارد استفاده از تراورتن در آشپزخانه می توانیم به استفاده از این گونه سنگ ها برای کابینت و همچنین کانتر در آشپزخانه اشاره کنیم که معمولاً کابینت ها اکثراً با استفاده از ام دی اف سفید و یا فلز سفید تولید می‌شوند که به همین جهت چنانچه برای قسمت های پشتی و یا قسمتهای وسطی آنها سنگ تراورتن استفاده می شود باعث افزایش جذابیت آنها میگردد.

همچنین می توان برای سفید کردن و همچنین تمیز کردن دیوار پشت اجاق گاز در آشپزخانه ها از سنگهای تراورتن استفاده کرد چرا که اولا این سم ها قابلیت شستشو داشته یعنی چنانچه با استفاده از آب و یا سایر مواد شوینده مورد شستشو قرار بگیرند باعث افزایش استحکام و همچنین چسبندگی به دیوار می شوند.

از دیگر موارد استفاده از سنگ تراورتن می‌توانیم به دیوارهای بین کابینت ها اشاره کنیم که معمولاً توسط استادکاران ما این گونه سنگها در ابعاد دقیق برش خورده و همچنین برای اجرا در بین کاملا قابل مصرف هستند که همچنین دارای لعاب ضخیم می باشند که شستشوی آن‌ها بسیار ساده و آسان است و نیاز به مواد شوینده مخصوص ندارد.

قیمت سنگ تراورتن سفید

قیمت  سنگ تراورتن سفید قیمت سنگ تراورتن معمولا بسته به کیفیت این محصول تعیین می‌شود و از اهمیت زیادی برای خریداران برخوردار است چرا که اغلب مشتری ها به دنبال فروشندگانی هستند که محصولات خود را در کیفیت بالا و همچنین قیمت ارزان به فروش می‌رسانند و همین جهت تولید کنندگان نیز جهت فروش سنگ تراورتن روش آنلاین را راه اندازی کرده اند تا خریداران بتوانم به صورت خودجوش بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های اضافی به واسطه گران محصولات را تهیه کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.