,

فروش سنگ تراورتن کرم روشن دره بخاری از خام تا فرآوری شده

تراورتن کرم روشن دره بخاری

تراورتن کرم روشن دره بخاری یکی از مرغوبترین سنگ های تراورتن است که با تم کرم روشن تا شکلاتی موجود است. در سنگ دره بخاری شاهد وجود رگه ها و موج های قهوه ای شکل هستیم که این سنگ را هر چه زیباتر کرده است. سنگ دره بخاری به جهت موج های دایره شکلی که دارد به سنگ تراروتن موج پیچ شهرت دارد.

معدن سنگ تراورتن دره بخاری

تراورتن دره بخاری

معدن سنگ تراورتن کرم روشن دره بخاری در استان مرکزی، شهرستان محلات واقع شده است. این معدن دارای سینه کارهای بسیار متعدد است که از هر یک از آن ها می توان تا بیش از ۱۵ هزار تن تراورتن استخراج نمود. معدن تراورتن دره بخاری در جاده خمین و در مجاورت معدن حاجی آباد قرار دارد.

سورت و درجه بندی این سنگ شامل، سوپر، ممتاز، درجه یک و در نهایت درجه ۲ میشود. درجه بندی سنگ های دره بخاری پس از استخراج و فرآوری در سنگبری ها مشخص میگردد.
قیمت سورت های تراورتن کرم روشن دره بخاری با یکدیگر متفاوت بوده و به طور مثال سنگ تراورتن دره بخاری موج دار با قیمت سنگ دره بخاری بی موج متفاوت است.

فروش سنگ تراورتن کرم روشن دره بخاری

فروش سنگ تراورتن کرم روشن دره بخاری

تراکم بالا، قدرت ساب پذیری عالی، چسبندگی خوب با ملات و تخلخل کمتر سنگ تراورتن کرم روشن از دیگر انواع تراورتن ها، از جمله مزایای فوق العاده این سنگ به شمار میرود.

به این ترتیب بسیاری از سازندگان و انبوه سازان در پروژه های ساختمانی، اداری، تجاری و منازل مسکونی ترجیح میدهند که از تراورتن کرم روشن دره بخاری استفاده نمایند.
فروش سنگ دره بخاری به صورت عمده و درب کارخانه و فروش سنگ تراورتن به صورت یکجا (سالنی) از تخصص های ما در این مجموعه به شمار میرود.

قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن سال ۱۴۰۲

قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن سال 1402

به یقین قیمت انواع سنگ های ساختمانی هم مانند سایر محصولات و کالاها تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارد. در طی سال های گذشته شاهد روند صعودی قیمت انواع سنگ بوده ایم. رنگ سنگ، از جمله عوامل بسیار مهم در قیمت سنگ است. تراورتن کرم روشن دره بخاری معمولاً قیمت بالاتری دارد. وجود هاله و موج بر روی سنگ و ابعاد سنگ و نوع فرآوری از جهت ساب، اپوکسی و رزین هم از جمله عوامل مهم و موثر بر قیمت سنگ هستند. در نهایت قدرت و ضخامت سنگ، عوامل تعیین کننده نهایی قیمت سنگ ها هستند.
برای دریافت قیمت به روز سنگ تراورتن موج دار و بی موج دره بخاری با واحد فروش ارتباط بگیرید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.