قیمت فروش سنگ تراورتن موج دار

تراورتن موج دار

قیمت فروش سنگ تراروتن موج دار نه تنها به میزان کیفیت و صیقل پذیری بلکه به متراژ و ابعاد سنگ هم مرتبط است و فروش از این سایت به صورت مستقیم است.

قیمت فروش سنگ تراورتن موج دار برای خریدار اهمیت ویژه ای دارد و از آن جایی که ممکن است استانداردها و کیفیت سنگ از طریق خریدار قابل تشخیص نباشد در پاره ای از موارد سنگ های مناسب با محل به کار گیری خریداری می شود و برای جلوگیری از چنین خسارت هایی کلیه همکاران ما در این سایت اقدام پیشگیرانه لازم را در نظر گرفته اند و مشاوره های مناسب با محل نصب و میزان هزینه ها و نوع آب و هوای محل را هم در نظر میگیرند.

فروش سنگ تراورتن

همان گونه که می دانید فروش انواع سنگ تراورتن از این مجموعه به صورت مستقیم و بدون واسطه است و هر چه که رنگ تراورتن به سفید نزدیگ تر و براق تر باشد و رگه های یکنواخت رنگی داشته باشد از کیفیت و مرغوبیت بالاتری برخوردار است و به این ترتیب قیمت بالاتری هم دارد. بهترین معادن سنگ تراورتن در کشور موجود بوده و ذخایر این سنگ ها در اطراف شهر محلات هم گستردگی دارند. وزن، تخلخل و مقاومت فشاری و سایشی از عوامل موثر در آنالیز تراورتن است.

تراورتن موج دار

تراورتن موج دار

قیمت سنگ تراورتن موج دار

تولید سنگ تراورتن به صورت موج دار و بی موج صورت می گیرد و جهت برش در این سنگ به دو صورت انجام می شود و سنگ تراورتن را برای مصارف گوناگون عرضه می کند. دلایل مصرف سنگ تراورتن را می توان به مقاومت و ظاهری زیبا و صیقل پذیری بالا نام برد و همچنین تخلخل این سنگ می تواند کیفیت کار با ان را افزایش دهد و تراورتن موج دار مجموعه ای از این صفات را به همراه دارد که به خوبی برای نمای ساختمان ها کاربرد بالای این سنگ را به نمایش می گذارد و قیمت فروش آن هم به مراتب مقرون به صرفه تر است و بسیاری از پیمانکاران این سنگ مورد علاقه آن هاست.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.