,

سنگ تراورتن موج دار و تراورتن بی موج+تامین سنگ پروژه های بزرگ

سنگ تراورتن موج دار و تراورتن بی موج با تنوع رنگ نسبتاً بالا، از جمله سنگ های محبوب و مورد توجه هستند که از مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی برخوردار هستند.

امروزه ما شاهد استفاده از این سنگ ها در بخش های مختلف ساختمان هستیم. نمای بیرون و نمای اصلی و همچنین نماهای داخلی از مصارف عمده این سنگ است.

مرغوبترین سنگ تراورتن

مرغوبترین سنگ تراورتن

زمانی که برای تهیه و خرید سنگ های ساختمانی به بازار مراجعه می کنید با حجم زیادی از سنگ ها با رنگ ها و طرح های مختلف و البته قیمت های متنوع برخورد می کنید.

سنگ های تراورتن دارای تنوع رنگ بوده و به رنگ های سفید، کرم، قرمز، گردویی، شکلاتی،سیلور و لیمویی دیده می شوند. تقسیم بندی سنگ ها بر اساس طرح زمینه به دو دسته سنگ تراورتن موج دار و بدون موج است.

اگر نحوه برش سنگ ساختمانی به صورتی باشد که موج های سنگ در آن دیده شده و مشخص باشد به آن سنگ موج دار گفته می شود.
در کاربرد انواع سنگ، بیشتر به کیفیت سنگ و ویژگی های آن توجه می شود نه طرحی که سنگ ها دارند..

قیمت سنگ تراورتن موج دار در کارخانه

این جا بار دیگر یادآور می شویم که در قیمت سنگ تراورتن موج دار و بی موج عواملی مهم مانند: میزان تخلخل و درجه کیفی سنگ، کیفیت رنگ سنگ، وجود موج در سنگ، آنالیز سنگ و نوع فرآوری و برش آن در ابعاد مختلف و همچنین قطر سنگ تاثیر مستقیم دارد.

قیمت سنگ هر چه روشن تر و شفاف تر باشد، گران تر بوده و برای مشاوره خرید و دریافت قیمت سنگ تراورتن موج دار در کارخانه، با یک تماس اقدام نمایید.

تامین سنگ تراورتن برای پروژه های ساختمانی شمال کشور

تامین سنگ تراورتن برای پروژه های ساختمانی شمال کشور

با توجه به این که سنگ تراورتن از معادن داخل کشور استخراج و برای پروژه های مختلف ساختمانی تامین می گردد؛ در واقع این سنگ تولید ایران است و در اختیار مصرف کننده قرار میگیرد. می توان اذعان داشت که قیمت خرید سنگ تراورتن به نسبت پایین تر و مقرون به صرف تر است.

برای تامین سنگ تراورتن برای پروژه های ساختمانی در شمال کشور و دیگر مناطق ایران ما آماده همکاری با انبوه سازان و سازندگان پروژه های اداری، ساختمانی و تجاری بوده و قیمت تراورتن موج دار و بدون موج را به صورت عمده می توانید از طریق این سایت و کارشناس فروش به روز دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.