نحوه تولید سنگ های ساختمانی

معدن مرمریت لئوپارد

نحوه تولید سنگ های ساختمانی متعدد است و بستگی به نوع سنگ و معدن آن دارد و ماشین آلات مجهز در این راه بسیار کمک می کند.سنگ های ساختمانی ابندا از معدن استخراج می شود و برای برش و صیقل دادن به کارخانه سنگبری ارسال می شود.

نحوه تولید سنگ های ساختمانی با توجه به این که هر یک از سنگ های ساختمانی از چه نوع باشند و برای استخراج و تولید و فرآوری نیاز به فن آوری هایی باشد تجهیزا مختلفی به کار گرفته می شود. تولید سنگ های ساختمانی یکی از مهمترین موارد و مرحله بسیار مهمی در تولید و فرآوری است چرا که بسیاری از سنگ های ساختمانی و تزئینی که برای صادرات انتخاب و خریداری می شوند باید که برای صادرات قدرت رقابت با بازارهای جهانی را داشته باشند. در این مسیر ما در این مجموعه همراه شما خواهیم بود تا بهترین ها را خریداری نمایید.

تولید سنگ های ساختمانی

   تولید سنگ های ساختمانی

انواع سنگ های ساختمانی

نماهای بیرونی و درونی و یا کف فرش و پارکینگ ها و پله ها هر یک از سنگ های مخصوص پوشانده می شوند و حتی سرویس های بهداشتی و حمام ها هم سنگ های منحصر به فرد را می طلبند. از زمان های بسیار دور مصرف انواع سنگ های ساختمانی و تزئینی مرسوم بوده است و نحوه تولید هر یک از این سنگ ها هم تفاوت هایی دارد. دستگاه های فرآوری سنگ با یکدیگر تفاوت داشته و همچنین جهت برش سنگ متنوع است. الوهای مختلفی در برش سنگ اجراء می ش.د مانند الگوی پهلو به پهلو و الگوی انتها به انتها و همچنین الگوی جور شدگی انتهایی که هر یک از پلاگ های بریده شده می تواند به چنین روش هایی برش داده شود.

تولید سنگ های ساختمانی

عوامل موثر بر نحوه تولید

نحوه تولید بر اساس نوع سنگ تغییر می کند و تجهیزات و روش های برش هم تفاوت هایی را حاصبل می کند و همچنین کلیه ملاحظات فنی و ایمنی در روش های تولید موثر هستند و بخصوص به کار گرفته می شوند. برای این که مراحل و نحوه تولید را به صورت مستقیم ببینید از کاتالوگ ها و فیلم آموزشی ما بهره مند شوید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.