فروش انواع اسلب سنگ ساختمانی

اسلب سنگ ساختمانی

فروش انواع اسلب سنگ ساختمانی می تواند به نیازهای کلیه شرکت ها و پیمانکاران کمک نموده و مرغوب ترین سنگ مورد نیاز به این ترتیب تامین خواهد شد.

سنگ های ساختمانی به شیوه ها و روش های مختلف فرآوری می شوند و هر یک از انواع سنگ را می توان به صورت کوپ و یا تایل و اسلب خریداری نمود.

اسلب سنگ ساختمانی

اسلب سنگ ساختمانی

فروش انواع اسلب تراورتن و مرمریت

مصرف سنگ های ساختمانی برای اماکن و مراکز اداری و فروشگاه ها یک امر ضروری است و در هنگام ساخت و برای فونداسیون و یا برای پوشش دهی کف و دیوار و نمای داخلی و بیرونی از هر یک از انواع سنگ های ساختمانی به فراخور نیاز مصرف می شود.

 

اسلب سنگ چینی

اسلب سنگ چینی

فروش انواع اسلب تراورتن از جمله معادن ایران، معادن مربوط به سنگ های تراورتن، مرمریت، گرانیت، مرمر و کریستال است. فروش انواع اسلب هر یک از این سنگ های ساختمانی بر اساس نیاز و متراژ و محیطی که باید پوشش دهی در ان صورت بگیرد انتخاب و خریداری می شود.

سنگ اسلب باید ضخامت دقیق و شفافیت بالا داشته باشد و همچنین باید سطح یکنواخت داشته باشد و باید از کیفیت مناسب هم بهره مند باشد.

قیمت فروش انواع سنگ ساختمانی

قیمت فروش انواع اسلب متفاوت است و هر یک از سنگ های ساختمانی که برای سفارش خرید انتخاب می شوند باید کارایی لازم برای محل مورد نظر را داشته باشد.

نوع سنگ

قیمت

اسلب تراورتن عباس آباد(سوپر)

۴۲۰۰۰۰

اسلب سنگ چینی

۳۵۰۰۰۰

اسلب مرمریت مارشال

۳۵۰۰۰۰

اسلب تراورتن گردویی

۱۱۰۰۰۰

اسلب مرمریت کرم نی ریز

۲۰۰۰۰۰

اسلب تراورتن سیلور

۲۵۰۰۰۰

 

سنگ اسلب سیلور، سنگ اسلب پرشین، سنگ اسلب حاجی آباد، سنگ اسلب تکاب و آذر شهر تعدادی از انواع سنگ های ساختمانی هستند که استفاده اسلب آن ها کاربرد بالایی دارد و مرسوم است. سنگ ها با تجهیزات و دستگاه های بسیار پیشرفته برش داده می شوند و باید به ضخامت آن ها دقت کافی به عمل آید.

فروش انواع اسلب به صورت اینترنتی و با مشاوره کارشناسی می تواند هم در هزینه های شما صرفه جویی کند و هم قیمت فروش انواع اسلب را متعادل خواهد کرد.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.