,

قیمت لاشه های تراورتن آتشکوه بدون واسطه

قیمت لاشه های تراورتن آتشکوه بدون واسطه به خریدار اعلام می شود و فرصت بی نظیری را برای خرید در اختیار خریدار قرار می دهد تا با قیمت های ویژه بتواند ثبت سفارش کند.

قیمت لاشه های تراورتن آتشکوه همان طور که در نظر داشته ایم بدون واسطه به اطلاع شما خواهد رسید و این مجموعه در تمامی مراحل همراه شما خواهد بود تا بتوانید محصول عالی و مورد نیاز خود را با کیفیت خوب و با قیمت ارزان تهیه کنید.

سنگ تراورتن از جمله سنگ های ساختمانی است که در ایران استخراج می شود و برای صادرات به همه صورت مورد توجه است. سنگ تراروتن آتشکوه در زمره سنگ هایی است که بی موج بریده می شود و این سنگ قیمت بالایی دارد و به عنوان سنگی لوکس مورد مصرف است و برای همین منظور هم لاشه های آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

لاشه های تراورتن آتشکوه

لاشه های تراورتن آتشکوه

قیمت لاشه های تراورتن

سنگ تراورتن خوشبختانه از جمله سنگ های ساختمانی است که مصارف متعددی در صنایع مختلف دارد و قیمت گذاری هر یک از نمونه های لاشه های سنگ بر اساس استاندارد در نظر گرفته شده تعیین می شود. سنگ تراورتن آتشکوه در سورت های مختلف با قیمت های بالا خرید و فروش می شود و چنانچه بدون واسطه و مستقیم اقدام به خرید نمایید می توانید با قیمت مناسب تر آن را تهیه کنید. لاشه های تراروتن آتشکوه هم با قیمت های مختلف به فروش می رسند.

لاشه تراورتن آتشکوه

لاشه تراورتن آتشکوه

موارد مصرف لاشه تراورتن آتشکوه

فروش کوپ و لاشه تراورتن حاجی آباد، عباس آباد، آتشکوه و آبگرم بسیار مرسوم است و ما توانسته ایم با توجه به نیاز کارخانجات و شرکت ها و بر اساس موجود بودن هر یک از انواع لاشه ها آن ها را طبقه بندی و قیمت گذاری نماییم و به صورت بی واسطه و مستقیم اقدام به فروش کرده ایم. برای دریافت فرم ها و اطلاعات مورد نیاز به سایت مراجعه و یا با کارشناس مربوطه در تماس باشید و قیمت های به روز را دریافت نمایید. در حمل و بارگیری نهایت دقت و سرعت اعمال می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.