فروش اینترنتی تراورتن عباس آباد و کوپ آن

تراورتن عباس آباد

فروش اینترنتی تراورتن عباس آباد به صورت کوپ آن و یا فرآوری شده فرصت های بسیار خوبی برای انتخاب سنگ مورد نیاز را با هزینه کمتر به شما می دهد.

کوپ تراورتن عباس آباد از مشخصه های منحصر به فرد برخوردار است و فروش اینترنتی تراورتن عباس آباد میزان تعامل با خریدار با متراژ بالا را افزایش می دهد.

فروش اینترنتی تراورتن عباس آباد به صورت مستقیم

در خرید و فروش اینترنتی یکی از نکاتی که مورد توجه فراوان است میزان صرفه جویی در هزینه ها است و همچنین خرید کوپ سنگ تراورتن سبب می شود که بتوانید سنگ مورد نیاز را با توجه به موجود بودن و کیفیت ان انتخاب و خریداری نمایید.

تراورتن عباس آباد

تراورتن عباس آباد

فروش اینترنتی تراورتن نه تنها سرعت کار را بیشتر می کند بلکه برای صادرات دیگر نیاز نیست که شرکت ها و تجار به محل معدن مراجعه نمایند بلکه می توانند از کاتالوگهای دیجیتال استفاده نموده و بهترین گزینه را انتخاب نمایند. گارانتی و ضمانت فروش در اختیار خریدار قرار می گیرد و ارسال کوپ تراورتن در سریع ترین زمان انجام می شود.

انواع تراورتن و موارد مصرف آن

سنگ های تراورتن در طبیعت به رنگ های گردویی، زرد، لیمویی، سیلور و شکلاتی ، سفید ، کرم، شکلاتی، قرمز، موجود هستند و تراورتن ها میتوانند هم در فضاهای بیرونی ساختمان ها و هم فضاهای داخلی قابل استفاده هستند.سنگ های تراورتن به گونه ای است که آن ها را میتوان در نوع موج دار و بی موج برش و فرآوری کرد. استفاده از سنگ تراورتن برای نمای بیرونی ساختمان ها بسیار رایج است.

فروش اینترنتی تراورتن عباس آباد و دیگر سنگ های تراورتن در اروپا و امریکا سبب استفاده این سنگ در کف برخی از فضاها شده است و سنگ تراورتن به جهت این که ساختار نرمی دارد به عنوان سنگ ساختمانی با ضخامت ۱ سانتیمتر و یا ۱.۵ شناخته می شود.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.