خرید اینترنتی اسلب تراورتن درجه یک

اسلب تراورتن درجه یک

خرید اینرتنتی اسلب تراورتن درجه یک چه مزایایی دارد و آیا می توان با بازدید از کاتالوگ ها و نمونه های موجود در سایت بهترین انتخاب را انجام داد؟

تراورتن درجه یک و مرغوب دارای چه مشخصاتی است ئ چگونه می توان به صورت اینترنتی اقدام به خرید انواع سنگ ساختمانی از جمله تراورتن نمود؟ برای پاسخ به سوالات زیر می توانید از طریق راه های ارتباطی و تماس تلفنی و یا مراجعه به سایت اقدام نموده و یا در خصوص این که خرید آنلاین به چه صورت انجام می شود به مطلب زیر مراجعه نمایید.

خرید آنلاین و اینترنتی تراورتن

با توجه به این که بیشترین میزان مصرف سنگ های ساختمانی برای نمای داخلی و خارجی ساختمان ها از سنگ تراورتن تامین می شود می توان گفت که خرید اینترنتی یکی از ساده ترین و به روزترین روش های خرید محسوب می شود. با توجه به هزینه و بودجه در نظر گرفته شده می توانید سنگ پیشنهادی را مورد بررسی قرار داده و از مشاوره های کارشناسی هم بهره مند خواهید شد. اسلب تراورتن درجه یک

این مجموعه بهترین و مرغوب ترین سنگ تراورتن را برای مصرف داخلی به شما پیشنهاد خواهد کرد و به این ترتیب با توجه به مقاومت و کارایی و رنگ سنگ و نوع معدن این کار امکان پذیرتر خواهد بود.

دسته بندی تراورتن در انواع مختلف

در کشور ایران معادن کاملا شناخته شده ای از سنگ تراورتن موجود است که استخراج شده و به صورت کوپ و اسلب به فروش می رسد. کیفیت و مقاومت و سایز سنگ و همچنین میزان تناژ و سورت موجود؛ در قیمت سنگ تاثیرگذار است.

اسلب تراورتن درجه یک

سنگ های استخراج شده در کشور بر اساس تجربه و شناخت تولید کننده سنگ دسته بندی می شود. سنگ عباس آباد و سنگ اسلب عباس آباد به صورت یک تکه و بزرگ در فضایی خاص قابلیت کار شدن داشته و سورت بندی دقیق ندارد. مزیت سنگ تراورتن عباس آباد در آن است که کیفیت بسیار بالایی دارد و در هر فضایی که کار شود به ان روشنایی خاصی می دهد.

عوامل موثر در قیمت سنگ

در خرید به چند نگته مهم توجه می شود که از جمله عبارتند از : معدنی که سنگ از آن استخراج شده است. فروش به صورت عمده و کوپ و یا اسلب و همچنین سورت و میزان براقیت و شفافیت و جذب آب هم در قیمت گذاری سنگ موثر است.

لیست قیمت اسلب تراورتن

نوع سنگ

قیمت

اسلب تراورتن عباس آباد(سوپر)

۴۲۰۰۰۰

اسلب تراورتن عباس آباد(ممتاز)

۳۸۰۰۰۰

اسلب تراورتن عباس آباد(درجه یک)

۳۳۰۰۰۰

اسلب تراورتن حاجی اباد(ممتاز)

۲۲۰۰۰۰

اسلب تراورتن حاجی آباد(درجه یک) کرم

۱۷۰۰۰۰۰

اسلب تراورتن حاجی آباد(درجه دو) کرم

۱۲۰۰۰۰

اسلب تراورتن حاجی آباد(درجه یک) تیره

۸۰۰۰۰

اسلب تراورتن دره بخاری(سوپر)سفید

۴۱۰۰۰۰

اسلب تراورتن دره بخاری(درجه یک) کرم

۳۸۰۰۰۰

اسلب تراورتن سیلور

۲۵۰۰۰۰

اسلب تراورتن گردویی

۱۱۰۰۰۰

نوع فرآوری و تولید هم نقش پررنگی در قیمت سنگ تراورتن خواهد داشت. برای خرید بهترین و مرغوب ترین سنگ تراورتن درجه یک می توانیم با خدمات مشاوره ای رایگان؛ خرید سنگ را برای شما ساده و سریع و ارزان نماییم. راه های تماس و مشاوره کارشناسی می تواند هزینه های جانبی را کاهش داده و بهترین سنگ اسلب تراورتن به شما معرفی خواهد شد.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.