فروش تراورتن بریده حاجی آباد محلات

فروش تراورتن بریده حاجی آباد محلات در مجموعه تجارت لعل کیان به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد.سنگ تراورتن حاجی آباد از معدن آن در شهرستان محلات استخراج می شود. این سنگ بسیار سنگ مرغوبی هست. از سنگ تراورتن حاجی آباد در این چند سال اخیر در نمای رومی ساختمان ها و برج های عظیم استفاده می شود. سنگ حاجی آباد در سورت های متنوعی وجود دارد. تراورتن کرم، بژو کرم روشن رنگ های متفاوت تراورتن حاجی آباد می باشد. برای خرید این سنگ به شکل تایل و بریده می توانید با ما در تماس باشید.

انواع سنگ تراورتن کرم در محلات

انواع سنگ تراورتن کرم در محلات

در شهرستان محلات تراورتن های خوبی تولید می شود که از بین این تراورتن ها می توان به تراورتن های کرم محلات اشاره کرد :

  • تراورتن کرم حاجی آباد
  • تراورتن کرم عباس آباد
  • تراورتن کرم آتشکوه
  • تراورتن کرم آبگرم محلات
  • تراورتن کرم دره بخاری

این تراورتن ها بهترین های سنگ تراورتن کرم در ایران هستند که در محلات می توانید از کوپ تا اسلب و تایل این تراورتنهای کرم را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

سنگ نمای ساختمان با تراورتن کرم رنگ

در نمای ساختمان می توان از سنگ های مختلفی استفاده کرد اما پیشنهاد ما استفاده از سنگ تراورتن کرم حاجی آباد یا دیگر سنگ های محلات هست که نام بردیم.

سنگ نمای ساختمان با تراورتن کرم رنگ

دلیل آن هم این است که هم از لحاظ جنس بسیار عالی هست و هم اینکه رنگ آن ثابت هست و بر اثر تابش نور خورشید تغییر رنگ نخواهد داد و در آخر هم از نظر هزینه مقرون به صرفه می باشد.

سنگ تراورتن در چند رنگ موجود است؟

سنگ تراورتن در چند رنگ موجود است؟

سنگ تراورتن در رنگ های مختلفی در طبیعت وجود دارد و این دقیقا بستگی به منطقه ایی دارد که سنگ از آنجا استخراج می شود چون سنگ تراورتن حاصل رسوبات آهکی هست و ممکن هست رسوبات رنگی باعث رنگ سنگ تراورتن شود.

  • تراورتن قرمز
  • تراورتن سفید
  • تراورتن کرم
  • تراورتن لیمویی(زرد)
  • تراورتن سیلور(دودی)
  • تراورتن شکلاتی

که هر کدام از این تراورتن های زیبایی خاصی دارد و میتوان در ساختمان ها به کار برد.

سنگ تراورتن کرم و استفاده آن برای سنگ کف

از هر سنگی می توان برای سنگ کف استفاده کرد مانند سنگ مرمریت، سنگ چینی و یا سنگ تراورتن این بستگی به عواملی دارد که باعث می شود سنگی را برای کف انتخاب کرد.سنگ تراوترن کرم را می توان در کف حیاط به شکل ساب خورده یا تیشه ایی استفاده کرد.می توان در کف پارکینگ استفاده کرد حتی می توان پله های تراورتن کرم با ضخامت های ۳ سانت تولید کرد و از تراورتن کرم در دیوار های راه پله هم استفاده کرد.در بعضی ساختمان ها از تراورتن کرم به شکل پازل برای طراحی دکوراسیون های داخلی استفاده می کنند.

سنگ تراورتن کرم و استفاده آن برای سنگ کف 

سنگ تراورتن کرم را می توان در محوطه حیاط و در کنار استخر ها به کار برد تا زیبایی خارق العاده ایی را به فضای باز ساختمان داد.

فروش بهترین تراورتن حاجی آباد محلات

در مجموعه تجارت لعل کیان سنگ تراورتن حاجی آباد از کوپ تا بریده ۴۰ طولی با قیمتی مناسب به فروش می رسد. برای خرید بهترین تراورتن حاجی آباد می توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید و بهترین انتخاب را برای خانه یا ساختمان خود داشته باشید.

فروش تراورتن بریده حاجی آباد از جز تا عمده در این مجموعه صورت می گیرد. همان طور که می دانید سنگ تراورتن حاجی آباد در سورت های مختلفی موجود هست:

  • تراورتن کرم حاجی آباد
  • تراورتن بژ حاجی آباد
  • تراورتن ابر و باد حاجی آباد
  • تراورتن شکلاتی حاجی آباد

که هر کدام از اینها هم دارای درجه بندی های مختلف هستند.شما می توانید در سایت انواع سنگ های تراورتن را مشاهده کنید و برای خرید خود به صورت اینترنتی اقدام کنید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.