فروش انواع سنگ ساختمانی در محلات

تراورتن حاجی آباد

فروش انواع سنگ ساختمانی در محلات به صورت سفارش شده و صادراتی و برای نما و کف ساختمان به بهترین شکل ممکن بدون واسطه از طریق این مجموعه صورت می گیرد.

فروش انواع سنگ ساختمانی در محلات از مبادی و کارخانجات و مجموعه های مختلف صورت می گیرد و آن چه که ما را در این بازرگانی ملزم به رعایت اصول مشتری مداری نموده است ایجاد شرایط مناسب برای خرید و فروش مناسب و به قیمت هر یک از محصولات و سنگ های ساختمانی در محلات است.

سنگ کف، دیواره ها و پله ها و نمای بیرونی و معماری داخلی هر یک دارای شرایط ویژه و منحصر به فرد است و از این طریق می توانید بهترین نوع را سفارش و خریداری نمایید.

انواع سنگ محلات و کیفیت فرآوری

محلات شهری است که معادن تراورتن آن نه تنها در داخل کشور بلکه در کشورهای اروپایی هم بسیار معروف و شناخته شده است و به مقدار مورد توجه از این تولیدات مورد استفاده قرار می گیرد و به عبارت دیگر می توانید با اطلاعاتی که از انواع سنگ های محلات در دست دارید بهترین انتخاب را انجام دهید. سنگ های تراورتن مرمر و سنگ های طبیعی و مصنوعی راه خود را در بازارهای جهانی به صورت سنگ های تزئینی و ساختمانی باز کرده اند.

فروش انواع سنگ ساختمانی به صورت عمده

فروش انواع سنگ ساختمانی به صورت عمده

آن چه از سنگ ها که در معادن استخراج می شود نیازمند بازارهای داخلی و خارجی است و در این مسیر مشکلات فراوانی به چشم می خود و با توجه به این که هر یک از این سنگ ها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند کارشناسان با اشراف و احاطه بر این مشائل و مشکلات در راه خرید و فروش و صادرات این محصول می توانند نقش پررنگ تری را ایفاء کنند و این راهی است که ما برای شما فراهم و هموار نموده ایم.

با شناخت هر یک از سنگ های موجود می توانید بهترین را پیشنهاد داده و یا با تمرکز بر این که هر سنگ مانند سنگ تراورتن و یا سنگ مرمر و  سنگ مرمریت برای چه منظور مورد نیاز هستند کار ساده تر می شود.

فروش کوپ صادراتی انواع سنگ ساختمانی

فروش کوپ صادراتی انواع سنگ ساختمانی

سنگ های ساختمانی ایران در بازار جهانی شناخته شده است.سنگ ها یا به صورت خام (کوپ) یا به صورت فرآوری شده به کشور های دیگر ارسال می شود. حال برای تامین کوپ صادراتی می توانید با ما در ارتباط باشید تا بهترین سنگ های صادراتی را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید در بازار بین المللی فعالیت گسترده ایی داشته باشید. کافیست با کارشناس فروش کوپ صادراتی ما ارتباط بگیرید.

بهترین سنگ های ساختمانی صادراتی

بهترین سنگ های ساختمانی صادراتی

سنگ های زیادی به کشور های دیگر صادر می شود اما اینجا مختصر سنگ هایی که در بازار جهانی شناخته شده است را معرفی می کنیم:

  • سنگ مرمریت لاشتر
  • سنگ گرانیت مشکی نطنز
  • سنگ تراورتن سفید عباس آباد
  • سنگ تراورتن دره بخاری
  • سنگ گرانیت نهبندان
  • سنگ مرمر سبز
  • سنگ مرمر سفید قروه
  • سنگ مرمریت مشکی نجف آباد
  • سنگ تراورتن سیلور تکاب
  • و…

همه سنگ های تولید در ایران پتانسیل صادرات به کشور های دیگر را دارند اما باید مراحل بازار یابی رو بگذرونند که مرحله ایی بسیار سخت هست. برای خرید سنگ های صادراتی به ما در ارتباط باشید.

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.