انواع سنگ ساختمانی و قیمت

آیا انواع سنگ ساختمانی و قیمت هر یک را می دانید؟ آیا می دانید سنگ تراورتن چیست و چگونه تشکیل می شود؟برای شناخت انواع سنگ ساختمانی و قیمت هر یک باید اطلاعاتی کلی از نوع سنگ داشته باشید.

انواع سنگ ساختمانی و قیمت

آیا انواع سنگ ساختمانی و قیمت هر یک را می دانید؟ آیا می دانید سنگ تراورتن چیست و چگونه تشکیل می شود؟برای شناخت انواع سنگ ساختمانی و قیمت هر یک باید اطلاعاتی کلی از نوع سنگ داشته باشید و بدانید که تفاوت و کاربردهای سنگ تراورتن و مثلا مرمر در چیست و هر یک برای چه مواردی به کار می رود.

استفاده از انواع سنگ ساختمانی و یا صادرات این سنگ ها در همه جای دنیا مرسوم است و سنگ معدن ایران بخصوص تراورتن و مرمر در جهان شناخته شده است و معدن عباس آباد و حاجی آباد و سنگ تراورتن آتشکوه از جمله انواع سنگ های ساختمانی هستند که هم در ابران و هم در دیگر کشورها مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع سنگ ساختمانی

انواع سنگ ساختمانی

برای این که معدن تشکیل شود هزاران سال زمان نیاز بوده است که سبب می شود مرغوبیت و کیفیت هر یک از سنگ های ساختمانی و تزئینی با یک دیگر متفاوت باشد و قیمت هر یک با توجه به کیفیت و رنگ و مقاومت متنوع و متفاوت باشد. همان طور که می دانید خرید سنگ بهتر است از مبادی معتبر و از طریق کارشناسان و سایت های معتبر و مجرب انجام شود و ما در این زمینه با همکاری کلیه کارشناسان توانسته ایم مجموعه ای را ادراه کنیم که از طریق آن می توانید به خوبی سنگ کوپ، اسلب و تایل را تهیه نمایید.

فیمت انواع سنگ به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله می توان به مقاومت و رنگ سنگ و نوع فرآوری آن اشاره کرد و یا این که اگر سنگ مستقیم از معدن بارگیری شده و ارسال شود و میزان تناژ در قیمت گذاری موثر خواهد بود.

                     سنگ ساختمانی

انواع سنگ ساختمانی ایران

انواع سنگ ساختمانی ایران

میزان مصرف و نوع مصرف و کاربرد سنگ متفاوت است و شما این اختیار را دارید که از نمونه های مختلف با کیفیت ها و رنگ عای متنوع بازدید نموده و سپس اقدام به خرید نمایید. سنگ تراورتن از جمله متداول ترین انواع سنگ ساختمانی است که در رنگ های گوناگون با موارد مصرف متنوع مورد استفاده قرار می گیرد و در این زمینه می توانید در سایت به قیمت های به روز شده و نوع فروش و همچنین انواع سنگ ساختمانی دسترسی پیدا کنید.

انواع سنگ تراورتن محلات

  1. تراورتن حاجی آباد
  2. تراورتن دره بخاری
  3. تراورتن آبگرم
  4. تراورتن عباس آباد
  5. تراورتن آتشکوه
  6. تراورتن آبیار
  7. تراورتن پنیرکچه

تراورتن هایی هستند که سالیان سال هست در شهر محلات استخراج می شود. جهت خرید کوپ، تایل، اسلب، پله ، صراحی، شمش و… انواع تراورتن محلات با کارشناس های فروش سایت تماس بگیرید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.