صادرات عمده سنگ تراورتن طرح چوب

ایران از مهمترین مراکز دارای معدن در دنیا به شمار می رود که انواع سنگ معدنی در آن یافت می شود. یکی از این سنگها تراورتن می باشد که هم زیباست و هم مقاومت خوبی در باربر عوامل آسیب زا از خود نشان دهد.

مازاد تولید سنگ تراورتن در کشور ما به عنوان محصولی صادراتی به بازارهای سایر کشورها روانه شده و نیاز آنها را هم در سطح قابل وسیعی برآورده می نماید. صادرات عمده سنگ تراورتن طرح چوب، بسیار سودآور است.

سنگها به عنوان محصولاتی کاربردی در زندگی هر کدام از ما نقش ویژه ای را ایفا می کنند. البته هر سنگی با توجه به ویژگیهایی که دارد برای مصرف مشخصی در نظر گرفته می شود.

صادرات عمده سنگ تراورتن طرح چوب

 

کاربرد های سنگ تراورتن طرح چوب:

  • پله و راه پله
  • سنگ نمای ویلا ها در شما کشور
  • نمای داخلی
  • سنگ آنتیک طرح چوب
  • سنگ دیوار ویلا ها
  • صراحی طرح چوب
  • و… 

مهمترین نکات خرید تراورتن طرح چوب

مهمترین نکات خرید تراورتن طرح چوب
ما در اینجا تراورتن را مثال می زنیم که سنگی ست بسیار زیبا و مقاوم.  علت تنوع در رنگبندی تراورتن این است که در زمان رسوب گذاری، در عناصر تشکیل دهنده سنگ، اختلافاتی به وجود آمده و حال خود را به صورت رگه ها و خطوط نامنظم نشان می دهد. برای مثال در این باره می توان به تراورتن طرح چوب اشاره کرد که بسیار مقاوم می باشد.

 

از جمله مهمترین نکات خرید تراورتن طرح چوب توجه به دکوراسیونی ست که مایل هستید این سنگ در آن جای بگیرد. انتخاب رنگ مناسب در این باره اهمیت فراوانی خواهد داشت. اگر می خواهید سنگ را برای فضای بیرونی برگزینید، بدانید که تراورتن انتخاب ایده آلی ست.
ابعاد منزل خود را حتماً در نظر داشته باشید. سنگهایی که به صورت بزرگتر برش خورده اند برای استفاده در فضاهای بزرگ متناسب به نظر می رسند. از آنجایی که تراورتن سنگی مقاوم در برابر اشعه خورشید است، به راحتی می توانید طرح چوب آن را بخرید و با نصب آن خیالتان از بابت ثبات رنگی آسوده باشد.
قیمت سنگ از مواردی ست که توجه به آن در زمان خرید بسیار مهم باشد. دقت کنید که قیمت با نوع فراوری و کیفیت سنگ متناسب باشد.

مرکز عرضه سنگ تراورتن طرح چوب

مرکز عرضه سنگ تراورتن طرح چوب با توجه به ویژگیهایی که تراورتن دارد، می توان آن را در فضای داخلی و بیرونی ساختمانها به کار برده و از زیبایی و جذابیتهایی که در آن وجود دارد بهره مند شد. عرضه تراورتن طرح چوب توانسته مشتریان زیادی را از نقاط مختلف به انتخاب این محصول زیبا و ارزشمند جذب نماید.

مرکز عرضه سنگ تراورتن طرح چوب، ابعاد متفاوتی از این سنگ را در اختیار دارد و آن را با توجه به نیاز مشتریان و البته قدرت خریدی دارند، به دستشان می رساند. این سنگ نصب بسیار آسانی دارد و به دلیل داشتن ساختار متخلخل، به راحتی روی دیوار و یا کف ساختمان جای گرفته و با قدرت می چسبد.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.