,

مراکز تامین سنگ تراورتن دره بخاری

سنگ تراورتن یکی از سنگ های تزیینی و لوکس نی باشد که در نمای داخلی و خارحی ساختمان کاربرد دارد و انواع مختلفی از این سنگ در رنگ های گوناگون در کشورمان وجود دارد که هرکس تمایل به هر مدلی که دارد می تواند خریداری کند .یکی از این مراکز تولید اینگونه سنگ ها سنگ تراورتن دره بخاری می باشد که در این مرکز به مقدار انبوهی از اینگونه سنگ ها تولید و عرضه می گردد.

مراکز تامین سنگ تراورتن دره بخاری

شاخصه سنگ تراورتن دره بخاری

شاخصه سنگ تراورتن دره بخاری تراورتن نوعی سنگ آهکی می باشد که از رسوبات بر جای مانده از کف دریاها، اقیانوسها و آبهای سرد و گرم بر جای می ماند و همانگونه که در قسمت قبل بدان اشاره نمودیم انواع سنگ تراورتن در کشور تولید می گردد از جمله تراورتن قرمز، کرم، سفید، موج دارو بی موج و یا رگه دار و بی رگه .

سنگ تراورتن دارای متقاضی های زیادی چه در سطح کشور و چه در کشورهای خارجی می باشد عرضه کنندگان اینگونه سنگ ها را به صورت خام عرضه می نمایند سپس مراکز آنها را فراوری نموده و به مصرف داخل و خارج می رساند.

سنگ های تراورتن زیبایی چشم نوازی به ساختمان های ما می بخسند و از انواع آن ها در نما سازی، کف، راه پله، پارکینگ، و حتی سنگ فرش خیابان ها از آن استفاده می شود.

شاخصه سنگ تراورتن دره بخاری زیبایی آن ها در حین مقاومت بالای آن می باشد که چشم هر بیینده ای را به خود جلب می نماید.یعنی مقاومت آن ها به گونه ای می باشد که در برابر سرمای زمستان و آفتاب و گرمای تابستان دوام آورده و پودر نمی شوند همچنین اینگونه سنگ ها در برابر عوامل جوی تغییر رنگ و حالت نمی دهند.

از دیگر خصوصیات بارز اینگونه سنگ ها تخلخل بالای آن ها می باشد که همین تخلخل سبب گردیده است که سیمان به لابه لای درزهای آن نفوذ نموده و استحکام بیشتری به سنگ دهند همچنین اینگونه سنگ ها از برش پذیری بالایی برخوردار هستند و به هرصورتی که تمایل داشته باشیم میتوانیم در اندازه ها و شکل های گوناگون برش دهیم.

فروش انواع سنگ تراورتن

فروش انواع سنگ تراورتن انواع مختلف سنگ تراورتن در مراکز عروش و نمایندگی های مجاز در سراسر کشور وجود دارند و خریداران برای خرید سنگ تراورتن آبگرم می توانندبه صورت حضوری و یا آنلاین محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.

خرید از این مراکز از صرفه ی اقتصادی بالایی برخوردار است و می توانیم با صرف هزینه ی کمتر محصول بیشتری را خریداری نماییم این مراکز ۲۴ ساعته حضور دارند و پاسخگوی سوالات شما دوستان عزیز می باشند تا بتوانید از خرید خود بهره لازم را ببرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.