, ,

انواع تراورتن محلات پر طرفدار ترین سنگ ساختمانی

انواع تراورتن محلات هنوز هم جزء پرطرفدارترین سنگ های ساختمانی به شمار میروند. این سنگ ها به داشتن ظاهری زیبا و جذاب شهرت داشته و می توانند کاربردهای متعددی در ساختمان سازی ها داشته باشند.

سنگ تراورتن در طیف های وسیعی از رنگ ها تولید می شود که قاعدتاً سنگ های تراورتن محلات هم از این قاعده مستثنی نیستند. در ادامه بیشتر با سنگ محلات و انواع آن آشنا می شویم.

معدن سنگ تراورتن محلات

معدن سنگ تراورتن محلات

در شهرستان محلات معادن مختلفی جهت استخراج سنگ های تراورتن موجود است. معمولاً هم سنگ هایی که از این معادن استخراج می شوند دارای مزیت و ویژگی های زیادی هستند که از جمله این ویژگی ها می توان به استحکام بالای انواع تراورتن محلات اشاره می کنیم.

این مزیت است که طول عمر سنگ محلات را بیشتر میکند و مدت زمان بیشتری قابل استفاده است.

سنگ تراورتن محلات برای به کار بردن در بخش های مختلف ساختمان در ابعاد گوناگون برش داده می شود و بسیار کاربردی و مناسب است.
انواع تراورتن به سورت های سوپر، ممتاز و درجه یک تقسیم می شود. معمولاً از سورت سوپر انواع تراورتن محلات به عنوان سنگ نما در ساختمان های لوکس و لاکچری استفاده می شود.

قیمت انواع سنگ تراورتن محلات

قیمت سنگ تراورتن مانند سایر سنگ ها تحت تاثیر برخی عوامل افزایش یا کاهش دارد. یکی از مهمترین این عوامل رنگ سنگ است. هر چقدر که رنگ سنگ روشن تر باشد این سنگ قیمت بالاتری دارد. یک نکته مهم دیگر در قیمت خرید سنگ، کیفیت فرآوری سنگ است. طبیعی است که هر چقدر کیفیت سنگ بالاتر باشد قیمت انواع تراورتن محلات هم بالاتر خواهد بود.

عامل مهم دیگر در قیمت سنگ، ابعاد و قواره سنگ خام است، یعنی هر چه که ابعاد یک کوپ بیشتر باشد، متراژ تولیدی از این سنگ بیشتر خواهد بود و به اضافه کرایه حملی که از معدن تا کارخانه برای سنگ خام محاسبه می شود روی قیمت نهایی سنگ ساختماتی تاثیر گذار هست.

از یک کوپ سنگ تراورتن سورت های مختلفی تولید می شود که سنگ سوپر تراورتن محلات قیمت بیشتری نسبت به سورت ممتاز و درجه یک آن دارد.

خرید انواع سنگ تراورتن از محلات

انواع تراورتن محلات در این مجموعه به صورت عمده تولید می شود. با توجه به نیاز، سنگ محلات در ابعاد مختلف برش داده میشود. دریافت مشاوره از تیم فروش همه روز امکان پذیر است و ما با در نظر گرفتن نکات مربوط به خرید انواع تراورتن و سنگ ساختمان، سنگ محلات مورد نیاز شما را تامین خواهیم کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.