قیمت تراورتن نما به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت تراورتن نما به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت تراورتن نما به چه عواملی بستگی دارد؟ بهترین کیفیت تولید سنگ نما را از کجا می توانم تهیه کنم؟ از آن جایی که سنگ تراورتن زیبایی و تنوع رنگ داشته و طرح و ویژگی هایی منحصر به فرد دارد، آن را بهترین گزینه برای سنگ نما کرده است. سنگ تراورتن با کاربردهای فراوان هم در ساخت ابزار سنگی نما و هم مصنوعات سنگی مانند انواع مجسمه به کار گرفته می شود. قیمت خرید سنگ تراورتن نسبتاً پایین و مقرون به صرفه است.

خرید سنگ نما با کیفیت و قیمت مناسب

 

 

سنگ تراورتن از جمله سنگ های رسوبی است، یعنی از رسوبات چشمه های آب گرم تشکیل شده است. این سنگ با ظاهر و طرحهای زیبا نشان گر جلوه های طبیعت است و در نما، دیوار و کف و همچنین در تولید و ساخت برخی مصنوعات سنگی مانند صراحی، ابزار نما، آبنما و مجسمه و…..از این سنگ می توان استفاده نمود. قبل از خرید سنگ تراورتن برای نما به این نکات توجه کنید:

  • دقت به کیفیت برش و لب پر نبودن سنگ ها
  • توجه به کوره ای نبودن سنگ و کیفیت اپوکسی
  • همگون بودن پلاک ها در هنگام بارگیری و تخلیه
  • طی کردن قیمت سنگ تراورتن نما در محل تخلیه

قیمت بهترین سنگ تراورتن برای نما

قیمت بهترین سنگ تراورتن برای نما

قیمت تراورتن نما و یا اصولاً انواع سنگ تراورتن تحت تاثیر عواملی مانند درجه کیفیت سنگ، آنالیز سنگ، میزان تخلخل، کیفیت رنگ سنگ و وجود موج در سنگ ها قرار دارد. به طور کلی نوع فرآوری سنگ و برش آن در ابعاد مختلف و قطر سنگ از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت بهترین انواع سنگ تراورتن محسوب می شوند.

میزان شفافیت سنگ، روشن بودن و داشتن رگه های سفید بر ارزشمندی سنگ تراورتن افزوده و موجب می شود که قیمت آن بیشتر و گران تر شود.

فروش عمده سنگ تراورتن نما تا کف در محلات

فروش عمده سنگ تراورتن نما تا کف در محلات

هر متر مربع سنگ تراورتن بسته به نوع و اندازه سنگ به روز و تحت تاثیر قیمت های جهانی تعیین و نهایی شده و در وب سایت اعلام میگردد. قیمت تراورتن نما تا کف در محلات با فروش عمده در استان های تهران، البرز و اصفهان و سایر نقاط ایران را به روز شده از ما دریافت کنید.

انواع سنگ تراورتن از معادنی مشهور نظیر عباس آباد، حاجی آباد، دره بخاری، سیلور و ابیانه استخراج شده و نه تنها در بازارهای داخلی پخش و توزیع میگردد، بلکه به کشورهای دیگر هم صادر می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.