,

فروش کوپ تراورتن اتشکوه سفید و کرم

سنگ تراورتن را چگونه باید شناخت؟ سنگ تراورتن دارای سوراخ ها و حفره هایی می باشد که از رسوبات ایجاد شده است. که در این بین تراورتن انواع زیادی  از لحاظ رنگ دارد مثل سفید، کرم، شکلاتی، ست می باشد. سیلور و… سنگ تراورتن اتشکوه سنگی است که از دل کوه آتشفشانی که سالها ست غیر فعال شده  تشکیل شده است که یکی از بهترین سنگ های تراورتن ایران و منطقه محلات می باشد.ما فروش کوپ تراورتن اتشکوه سفید و کرم را بدن واسطه و مستقیما از معدن برای شما فراهم میکنیم. کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

کوپ سنگ ساختمانی چیست؟قیمت فروش کوپ سنگ تراورتن

سنگ های ساختمانی از دل معادن استخراج می شوند. سنگ های توسط ماشین آلاتی مانند راسول و سیم برش و با کمک بلدوزر به شکل بلوک از سینه کار معدن جدا شده و روی زمین می خوابد که دوباره برای قواره کردن سنگ با سیم برش سنگ را برش میدهیم و به شکل کوپهایی با حدآکثر وزن ۲۴ تن آماده برای بارگیری می شود. در فیلم زیر شما تمامی این مراحل را مشاهده خواهید کرد.

انوع سنگ ساختمانی

انوع سنگ ساختمانی

سنگ های ساختمانی در طیف جنس و رنگ به دسته های زیر تقسیم می شود:

  • سنگ تراورتن
  • سنگ مرمریت
  • سنگ مرمر
  • سنگ چینی(کریستال)
  • سنگ گرانیت
  • سنگ ترامیت
  • سنگ لایمستون

که در این مجموعه به طور تخصصی روی فروش کوپ های تراورتن،مرمریت،مرمر و چینی تمرکز داریم .جهت خرید هر یک از سنگ ها با ما ارتباط بگیرید.

قیمت فروش کوپ سنگ تراورتن

کوپ های سنگ تراورتن بسته به درجه بندی آن ونوع و برندی که دارند قیمت های متفاوتی دارند اما قیمت های این مجموعه بسته به کیفیت سنگ مناسب می باشد. کوپ های تولیدی در معدن به شکل های زیر هست:
  • کوپ های بزرگ
  • کوپ های کوچک
  • لاشه ها

که برای صادرات کوپ های خوشقواره و به اصطلاح شش بر برش با وزنی حدود ۲۳ الی ۲۴ تن می باشد.همین کوپ های صادراتی هم قیمت هایی بالاتر نسبت به کوپ ها برای مصارف داخل دارند.

همان طور که می دانید سنگ تراورتن آتشکوه بهترین سنگ تراورتن در حال حاضر در ایران می باشد. این سنگ به رنگ های کرم و سفید موجود هست.معدن سنگ تراورتن آتشکوه در شهرستان محلات و شهر نیم ور واقع شده است. فروش کوپ و لاشه های تراورتن آتشکوه به دو صورت لاینی و انتخابی صورت می گیرد.

فروش کوپ و لاشه های تراورتن آتشکوه

کوپ تراورتن اتشکوه برای برش و فرآوری به شکل پلاک های ۴۰ طولی و اسلب هست و لاشه های آن برای تولید نرده های سنگی و مجسمه و پایه آیفون و… به کر می رود. شما برای خرید سنگ های تراورتن آتشکوه می توانید از معدن بازدید کنید و سنگ های خود را نمره کنید.

لیست قیمت سنگ تراورتن سفید آتشکوه

لیست قیمت سنگ تراورتن سفید آتشکوه

سنگ تراورتن آتشکوه به صورت های موج دار و بی موج برش فرآوری می شود اما سنگ تراورتن آتشکوه بی موج پر فروش تر هست. این سنگ به دلیل یک دست بودن و رنگ سفید آن انتخاب اول طراحان و معماران ساختمان هست.سنگ تراورتن به دلیل کیفیت ورنگ روشن آن بیشتر در پروژه های لوکس و لاکچری استفاده می شود.

قیمت های سنگ تراورتن آتشکوه نسبت به دیگر تراورتن ها بالاتر هست اما دارای سورت بندی مختلف هست مانند سایر سنگ های تراورتن. شما می توانید بر حسب پروژه ایی که دارید سفارش خودتان را ثبت کنید و از کارشناسان ما لیست قیمت سنگ تراورتن آتشکوه را دریافت کنید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.