فروش انواع سنگ نمای ساختمان

فروش انواع سنگ نمای ساختمانی از چه موقع آغاز می شود و آیا موجودی ها متناسب با درخواست است؟ معروف ترین و شناخته شده ترین و مناسب ترین نوع تراورتن در کجا به فروش می رسد؟

فروش انواع سنگ نمای ساختمان از هم اکنون آغاز شده است و بسیاری از ثبت سفارش ها با توجه به موجودی و نوع سنگ درخواستی از بهترین و معروف ترین معادن استخراج شده اند و در اختیار خریدار قرار گرفته می شوند. سنگ تراورتن آیا می دانید چیست و آیادر زمره سنگ های نما شناخته می وشد و آیا می توان به خوبی از آن در نمای ساختمان استفاده کرد؟

فروش انواع سنگ نمای ساختمان

فروش انواع سنگ نمای ساختمان

تراورتن در بهترین و معروف ترین معادن استخراج می شود مانند سنگ آتشکوه که در جهان بسیار شناخته شده است و بسیاری از مصارف عمده سنگ تراورتن در جهان از کشور ایران تامین می شود و برپایی نمایشگاه های بین المللی سنگ و شناسایی فروشگاه های معتبر می تواند در رشد این صنعت تاثیر بسزایی داشته باشد.

سنگ نمای ساختمانی اهمیت ویژه ای دارد و کار خریدار را ساده تر می کند وقتی که اطلاعات بهتر و بیشتری در هنگام خرید داشته باشد. میزان تخلخل سنگ و رنگ و طرح سنگ نمای ساختمان فوق العاده مهم است و در قیمت سنگ تراورتن موثر است.

انواع سنگ تراورتن نما

انواع سنگ تراورتن نما

امروزه به دلیل اینکه سنگ تراورتن در برابر عوامل محیطی مانند نور خرشید و باران های اسیدی، گرما و سرمای شدید مقاوم تر هست بیشتر برای سنگ نمای ساختمان استفاده می شود. سنگ تراورتن هم مانند همه سنگ های ساختمانی انواع مختلفی دارد مانند:

  • سنگ تراورتن سفید
  • سنگ تراورتن کرم
  • سنگ تراورتن قرمز
  • سنگ تراورتن شکلاتی
  • سنگ تراورتن سیلور
  • سنگ تراورتن لیمویی

از همه این رنگ های سنگ تراورتن می توان در نما استفاده کرد اما توصیه می شود که از رنگ های روشن در نمای ساختمان استفاده کرد و از سنگ تراورتن های رنگی به دلیل اینکه در برابر تابش آفتاب کم رنگ می شود پیشنهاد می کنیم در داخل ساختمان بهخ کار برده شود.

فروش سنگ نما تراورتن طرح چوب

فروش سنگ نما تراورتن طرح چوب

 

سنگ تراورتن طرح چوب سنگی بسیار مقاوم هست. این سنگ به نام سند استون هم معروف هست.سنگ سنداستون یا همان ماسه سنگ، سنگ‌های رسوبی بسیار شایع و شاید بهترین و شناخته شده‌ترین سنگ‌های رسوبی است. این سنگ‌ها در محیط‌های مختلف که آب وجود داشته‌است تشکیل یافته‌است.

از تراورتن طرح چوب برای نما های ویلادر شمال کشور و همچنین پله ها در آن منطقه استفاده می شود.

سنگ نمای ساختمان درجه یک

سنگ نمای ساختمان درجه یک

تراورتن درجه یک

همچنین میزان کیفیت سنگ و قطر آن می تواند در هنگام خرید و فروش موثر باشد و سنگ تراورتن اگر چه از نگ ها و طرح های زیاد و متنوع برخوردار نیست اما میزان مصرف آن در اکثر کشورها و در پروژه های ساختمانی بسیار زیاد است.

در کف سازی، پیاده روها و ساختمان سازی ها از انواع سنگ های مختلف استفاده می شود و مرمر و مرمریت و گرانیت و تراورتن از سنگ های مشهور نمای ساختمان هستند که با توجه به متراژ و البته میزان کیفیت و قیمت مورد بررسی قرار می گیرند و برای فروش به شما معرفی می شوند. اطلاعات و جزئیاتی که در هنگام خرید به شما داده می شود اهمیت زیادی دارد.

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.