,

فروش لاشه های تراورتن آتشکوه

فروش لاشه های تراورتن آتشکوه به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ایی. لاشه های تراورتن اتشکوه مشتریان خاص خود را دارد. کارخانه داران و سنگبران می توانند لاشه های این سنگ را خریداری کنند و سایز های متفاوتی از این نوع سنگ را تولید کنند. به صورت تایل و شمش و…

استخراج لاشه های سنگ آتشکوه توسط تیم باتجربه و عرضه آن به خریداران و مشتریان عزیز .

معدن سنگ تراورتن آتشکوه محلات

معدن سنگ تراورتن آتشکوه محلات

معدن سنگ تراورتن آتشکوه در شهر محلات واقع شده است. این معدن یکی از بهترین معادن دنیا محسوب می شود. نظیر سنگ تراورتن آتشکوه سفید در دنیا و ایران وجود ندارد.سالها قبل این معدن سالانه کوپ های زیادی را استخراج می کرد حتی به کشور هایی مانند چین و ترکیه هم صادر می شد تا از آن کشور ها به صورت فرآوری شده به کشور های اروپایی صادر شود. اما معدن دیگر مانند سابق توانایی تولید سنگ کوپ خوشقواره ندارد.برای همین سنگبری ها رو به لاشه های تراورتن آتشکوه و نیم کوپ ها آورده اند.این لاشه ها و نیم کوپ ها برای تولید سنگ پلاک و مصنوعات سنگی مورد ا ستفاده قرار میگیرند.

کسانی که کار های حجمی با سنگ انجام می دهند می توانند برای تهییه این لاشه ها با ما در تماس باشند.لاشه های تراورتن آتشکوه با تناژ بالا در معدن و انبار سنگ موجود می باشد.

انواع سنگ تراورتن آتشکوه

انواع سنگ تراورتن آتشکوه

سنگ تراورتن آتشکوه در دو رنگ وجود دارد سفید و کرم. این سنگ جنس بسیار عالی دارد و سنگی به اصطلاح تو پر هست. سنگ تراورتن آتشکوه بعد از استخراج از معدن در سنگبری به دو صورت برش داده می شود.

  1. سنگ تراورتن آتشکوه موجدار
  2. سنگ تراورتن آتشکوه بی موج

هر یک از این برش ها مشتریان مخصوص به خود را دارند و نمی شود گفت که کدام پر فروش تر هست. سنگ تراورتن آتشکوه به دلیل جنس و کیفیت بالا مشتریان ویژه ایی دارد.اغلب برای ساختمان های لوکس و لاکچری از تراورتن آتشکوه ممتاز و یا سوپر استفاده می کنند.در فیلم زیر نمونه سنگ تراورتن آتشکوه سفید سوپر را مشاهده می کنید.

قیمت سنگ تراورتن آتشکوه سفید

قیمت سنگ تراورتن آتشکوه سفید

 

عواملی که در قیمت سنگ تراورتن موثر هست :

  • سنگ های ساختمانی بعد از استخحراج از معدن در کارخانه توسط اره یا قله بر برش داده می شود. که همین برش با اره یا قله بر بر قیمت تاثیر می گذارد.
  • درجه سنگ های تولیدی هم روی قیمت سنگ تاثیر خود را خواهد گذاشت.
  • نوع فرآوری مانند خام( ساب نخورده )، صیقیلی، چرمی، هوند هم روی قیمت موثر هست.
  • ابعاد و ضخامت هم بی تاثیر در قیمت نهایی سنگ نمی باشد.

تمامی این عوامل بررسی می شود و قیمت فروش و ارائه به مشتری بدست می آید. برای اطلاع از قیمت به روز سنگ تراورتن آتشکوه با ما در تماس باشید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.