سنگ نما تراورتن حاجی آباد با متراژ نامحدود

سنگ نما تراورتن حاجی آباد با متراژ نامحدود

سنگ نما تراورتن حاجی آباد یکی از پر مصرف ترین و با کیفیت ترین سنگ های ساختمانی تراورتن است که با گستردگی معادن این نوع سنگ در کشور و محبوبیت سنگ تراورتن در میان معماران و طراحان جایگاه بسیار ارزشمندی را در میان انواع سنگ های ساختمانی به خود اختصاص داده است. 

در بین تمام معادن و خاستگاه های تراورتن این شهرستان محلات و بخش حاجی آباد آن است که در جایگاه نخست هم از نظر تولید و هم از لحاظ کیفیت دارد.

سنگ نمای حاجی آباد

سنگ نمای حاجی آباد

شهر محلات واقع در استان مرکزی هم از تعداد معادن، هم از حجم تولید و هم از نظر کیفیت سنگ تراورتن در کشور های دیگر هم دارای رتبه خاص است بطوریکه تراورتن حاجی آباد بصورت کوپ و یا فرآوری شده و در بسته بندی های پالت به آنها صادر می شود.

تراورتن حاجی آباد با گستردگی دامنه رنگ از سفید تا کرم تیره که به آن تراورتن بژ گفته میشود برای هر سلیقه ای انتخاب مناسب خواهد بود. از تراورتن حاجی آباد بطور گسترده در نمای بیرونی بهره گرفته می شود. دلیل آن هم چیزی نیست جز زیبائی در رنگ و طرح طبیعی و در نهایت برش های دقیق و صیقل بسیار شفاف.

سنگ نما تراورتن حاجی آباد با تنوع در تولید و کیفیت از نظر قیمتی هم میتواند یاریگر سازندگان باشدکه با صرفه جوئی در قیمت سنگ زیبائی و کیفیت را بصورت توام و با هم خواهند داشت.

انواع سنگ تراورتن در بازار

انواع سنگ تراورتن در بازار

نامهای مختلفی برای تراورتن حاجی آباد وجود دارد که دسته بندی آنها بیشتر از طریق  رنگ می باشد.این طبقه بندی را میتوان بصورت زیر مشاهده و به خاطر سپرد …

  • سنگ تراورتن حاجی آباد شکلاتی
  • سنگ تراورتن حاجی آباد ابر وبادی
  • سنگ تراورتن حاجی آباد ساده
  • سنگ تراورتن حاجی آباد کرم
  • سنگ تراورتن حاجی اباد موج دار و یا طرح دار
  • ویژگی های سنگ تراورتن حاجی آباد

ویژگی های این سنگ و دلیل محبوبیت آن بر کسی پوشیده نیست. استحکام و دوام بسیار بالا، صیقل پذیری و شفافیت و مقاومت در برابر تغییرات آب و هوائی از شاخصه های مهم این نوع تراورتن می باشد.

البته نوع دیگری هم از این سنگ در بازار یافت می شود که بخاطر رنگ قرمز خطوط موجود در طرح و یا رنگ مشکی در آن از درجه پائین تری برخوردار است و با قیمت های نازل ری هم به فروش میرسد …. اما این مورد دلیلی بر کم توجهی به سنگ نما تراورتن حاجی آباد نیست.

تراورتن حاجی آباد بهترین گزینه برای نمای بیرونی ساختمان است که در هر شرایط آب و هوائی تاب مقاومت داشته و با مرور زمان و شستشوی آن از کیفیت آن کاسته نمی شود و همان زیبائی و چشمگیری روز اول را خواهد داشت. تراورتن حاجی آباد سفید که از محبوبیت بسیار خوبی در داخل برخوردار است از تولیدات اصلی شرکت تجارت لعل کیان محسوب میشود که با روش های بسیار جدید و با تکنولوژی بالا و بهره گیری از نیروی انسانی کار آمد و با تجربه گام مهمی در این زمینه برداشته است.

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.