,

خرید عمده سنگ تراورتن تیره در بازار

سنگ تراورتن تیره یکی بهترین و مرغوب ترین انواع سنگ های ساختمانی است که در نما های داخلی، خارجی و پله ها مورد استفاده قرار می گیرد. خرید این محصول به صورت عمده به صورت مستقیم انجام می شود. به طوری که شما می توانید در شهر هایی مثل زاهدان، چابهار، هرمزگان، بابل، رشت، سرخرود، بابلسر، نوشهر، مازندران، براز جان بوشهر به صورت مستقیم به مرکز فروش مراجعه کرده و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

خرید عمده سنگ تراورتن تیره در بازار

راهنمای انتخاب بهترین سنگ تراورتن تیره ساختمانی

راهنمای انتخاب بهترین سنگ تراورتن تیره ساختمانی

سنگ تراورتن یکی از مناسب ترین و مقاومت ترین سنگ‌ های ساختمانی است که در چشمه های آب گرم به دلیل کاهش فشار در اثر به جای ماندن آهک حاصل می شود. این سنگ ها از آن جا که درسطح زمین تشکیل می شوند. بنا براین سازگاری بیشتر با شرایط و آب و هوای زمین دارد.

از این رو یکی از مناسب ترین سنگ ها برای نما های بیرونی است. چرا که در مقابل تغییرات آب و هوایی و باران های اسیدی مقاومت بالایی دارد. به علاوه تنوع بالا در طرح و رنگ سبب می شود به راحتی بتوانید طرح و رنگ مورد نظر خود را بیابید.

برخی از نکاتی که بایستی در خرید سنگ تراورتن مد نظر داشته باشید به شرح زیر است:

  • هرچه خلل پشت سنگ بیشتر باشد این سنگ ‌راحت تر ملات را گرفته و نصب آن آسان تر می شود.
  • به علاوه این خلل هر چه بیشتر باشد احتمال شل شدن و ریختن سنگ در دراز مدت کمتر خواهد شد.
  • این سنگ ها در رنگ ها و طرح های جذاب و زیبایی تولید و عرضه می شود.‌هر چه رنگ تراورتن تیره تر باشد از مقاومت و استحکام بالا تری برخوردار است و زمان طولانی تری سالم باقی می ماند.

عرضه بدون واسطه سنگ تراورتن تیره ساختمانی

عرضه بدون واسطه سنگ تراورتن تیره ساختمانی

همان طور که دکر شد سنگ‌های تراورتن یکی از بهترین انواع سنگ‌ها است که می توانید در ساختمان سازی استفاده نمایید. عرضه سنگ تراورتن تیره ساختمانی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در سراسر کشور انجام می شود.

اگر شما قصد خرید سنگ تراورتن گیوتین را دارید پیشنهاد ما به شما خرید عمده آن از مراکز عرضه بدون واسطه آن است. چرا که علاوه بر برخورداری از محصولی درجه یک و با کیفیت از تخفیف ویژه خرید عمده بهره مند می شوید.

چنانچه مایل به خرید سنگ تراورتن چرمی براق هستید اما از مراکز فروش فاصله دارید و یا فرصت رفتن به این مراکز را ندارید می توانید این سنگ را به صورت آنلاین و از طریق همین سایت سفارش داده و خریداری کنید. پس از ثبت سفارش مشاوران فروش با شما ارتباط برقرار کرده و پس از پاسخگویی به سوالات شما سفارش شما را درب منزل ارسال می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.