, ,

سنگ تراورتن عباس آباد بدون موج برای نماهای کلاسیک

سنگ تراورتن عباس آباد بدون موج یکی از شناخته شده ترین انواع تراورتن است که در نماهای کلاسیک و نماهای ترکیبی به کار برده می شود. این نکته حائز اهمیت است که سنگ ها بیشتر به صورت سلیقه ای برش زده می شوند و بر اساس نیاز بازار به صورت موج دار و یا بدون موج تولید می شوند. در هنگام سفارش خرید سنگ آن چه که اهمیت فوق العاده دارد کاربرد مناسب سنگ است.

تفاوت سنگ موج دار و بدون موج در تراورتن

تفاوت سنگ موج دار و بدون موج در تراورتن

سنگ تراورتن به صورت کوپ است و در ردیف سنگ های پرطرفدار بازار سنگ به شمار می رود. این سنگ به رنگ های سفید و کرم موجود است و سنگ تراورتن عباس آباد از نظر موج به دسته های زیر تقسیم میشود:

  • سنگ تراورتن عباس آباد موج ریز
  • سنگ تراورتن عباس آباد بدون موج
  • سنگ تراورتن عباس آباد موج دار
  • تراورتن عباس آباد دنده گاوی
  • تراورتن عباس آباد موج کبریتی

شاید این سوال را بپرسید که چرا تراورتن عباس آباد موج های متنوعی دارد؟ سینه کارهای معدن سنگ تراورتن عباس آباد متفاوت است و این امر موجب میشود که موج های زیبایی در سنگ تراورتن عباس آباد ایجاد گردد.
سنگ تراورتن عباس آباد بدون موج با ساب بسیار خوب، صیقلی و مانند آینه است و از طرفی سنگ تراورتن بی موج، مقاومت بالا و برش و ساب پذیری عالی و ظاهری یک دست داشته و برای نمای ساختمان و راه پله و سنگ پله بیشترین کاربرد را دارد.

سنگ تراورتن عباس آباد بدون موج در ساختمان های کلاسیک و مدرن هم کاربرد دارد.
حالا که کمی بیشتر در خصوص تفاوت ها و به کارگیری سنگ تراورتن عباس آباد بدون موج و یا موج دار آشنا شدید می توانید سنگ مناسب مورد نیاز پروژه خود را ثبت سفارش کنید.

قیمت سنگ های ساختمانی موج دار و بدون موج

قیمت سنگ های ساختمانی موج دار و بدون موج

 

یکی از سوالات متداولی که همواره خریداران می پرسند این است که نحوه تعیین قیمت انواع سنگ ها چگونه است؟ مثلاً قیمت سنگ تراورتن عباس آباد بدون موج بر اساس چه عواملی نهایی و اعلام می شود؟می توان این گونه پاسخ داد که بر اساس نوع عملیاتی که در فرآوری سنگ صورت میگیرد و ضخامت و نوع سنگ، سنگ های ساختمانی موجدار و بدون موج قیمت گذاری می شوند.

قیمت سنگ تراورتن عباس آباد بدون موج و یا سنگ تراورتن عباس آباد موج دار بر اساس نوسانات قیمت بازارهای جهانی نهایی و اعلام می گردد.
برای سفارش سنگ مورد نظر می توانید به راحتی از طریق سایت این مجموعه اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.