نمایندگی فروش سنگ تراورتن درجه یک

نمایندگی فروش سنگ تراورتن درجه یک عرضه کننده مستقیم این محصولات برای نمای داخلی و خارجی ساختمان ها است. شناخت مزیت های کیفی و ویژگی کاربردی سنگ های تراورتن موجب انتخاب نمونه های مناسب خواهد شد. در این مقاله قصد داریم به بررسی این محصولات و مزیت های آنها بپردازیم. بنابراین اگر قصد خرید بهترین نوع سنگ طبیعی را دارید، با ما همراه شوید.

نمایندگی فروش سنگ تراورتن درجه یک

ویژگی های سنگ تراورتن درجه یک

ویژگی های سنگ تراورتن درجه یک تراورتن نام شهری در کشور ایتالیا به نام Tibur است که به آن Tivoli نیز می گویند. در این کشور به سنگ های تراورتن، لاپلاس تیوبورتیونس نیز می گفتند که با گذشت زمان به تراورتن تغییر نام یافتند. امروزه برخی از گونه های بسیار باکیفیت این سنگ ها از معادن کشور عزیزمان ایران استخراج و در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رسند. سنگ تراورتن از نظر رنگ تنوع بسیار زیادی دارد اما مدل های سفید، کرمی، قرمز، شکلاتی و قهوه ای جزء نمونه های پرفروش در بازار به شمار می آیند. تولید این محصول به صورت اسلب، برشی، جلا داده شده و همچنین تکه تکه شده صورت می گیرد که هر کدام کاربردهای مختلفی دارند. برخی از مهمترین مزیت ها و ویژگی های سنگ تراورتن درجه یک که موجب بکارگیری آنها در نمای خارجی ساختمان ها شده است عبارتند از:

  • رنگ سنگ تراورتن ثابت است و در برابر عوامل محیطی و گذشت زمان تغییر نمی کند.
  • این نوع سنگ به طور طبیعی در برابر لغزش مقاوم بوده و سطحی صیقلی دارد.
  • بدنه سنگ تراوتن در تمام طول سال خنک بوده و از این جهت برای سنگ کردن پاسیو و دیوارهای استخر مناسب است.
  • امکان فرآوری و جلا دادن این سنگ ها در کمترین زمان ممکن، افزایش تولید آن را در سایزهای مختلف موجب شده است.
  • قیمت این نوع سنگ نسبت به انواع مدل های مرمریت ارزانتر بوده و از این رو گزینه مناسبی برای صرفه جویی در هزینه ها خواهد بود.

خرید بی واسطه سنگ تراورتن

خرید بی واسطه سنگ تراورتن برای خرید بی واسطه سنگ تراورتن و دیگر سنگ های طبیعی استخراج شده از معادن کشور داشتن اعتبار کافی نزد تولید کنندگان اهمیت زیادی دارد. در غیر اینصورت شناخت نمایندگی های پخش و فروش می تواند در خرید ارزان قیمت این محصولات موثر واقع شود.
با توجه به تنوع تولید و افزایش تقاضا برای خرید عمده و صادرات سنگ تراورتن، کلیه خریداران عمده می توانند با بهره گیری از مزیت های سفارشات آنلاین اقدام به خرید این محصولات نمایند. کاهش قیمت ها، اطمینان از کیفیت سنگ ها و امکان برش و آماده سازی در سایزهای سفارشی از جمله ویژگی های خرید انواع سنگ از این مرکز به شمار می آیند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.