, ,

فروش سنگ تراورتن عمده در اصفهان

سنگ تراورتن کوپ را چگونه از معدن منتقل و برای فروش آماده سازی می کنند؟ اصولاً و برای انتقال سنگ استخراج شده از معدن به کارخانه می بایست با روش های متداول و بر اساس تجهیزات موجود در معدن و همچنین نیرو های با تجربه و متخصص استفاده نمود.

استخراج سنگ با توجه به هزینه های قابل ملاحظه ای که برای آن صرف میگردد طوری برنامه ریزی روی آن صورت می گیرد که بتوان با یکبار حمل از معدن مقدار زیادی را منتقل نمود.

این مقدار با توجه به روش و برنامه استخراج می تواند در اندازه ها و ابعاد متفاوت صورت پذیرد. همچنین نام های شناخته شده ای هم برای این منظور در بین اهالی سنگ باب شده که بطور یکسان کاربرد دارد.

فروش سنگ تراورتن‌ عمده در اصفهان، با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب صورت می گیرد. کیفیت خوب تولید و قیمت مناسب برای خرید سنگ تراورتن اصفهان، دلیل اصلی جذب مشتری است. با مراجعه به مراکز فروش معتبر می توانید این محصول را با بالاترین کیفیت خریداری کنید. فروش ویژه سنگ تراورتن عمده در اصفهان، سبب کاهش قیمت محصول شده است.

فروش سنگ تراورتن عمده در اصفهان

کوپ تراروتن کدام است؟

کوپ تراروتن کدام است؟

مثلاً اصطلاح تک کوپ یکی از این لغات است که معنی بخصوصی هم دارد. این لغت به این معناست که حجم سنگ تراورتن استخراج شده و وزن آن طوری در برش انتخاب میگردد که یک ظرفیت کامل تریلی کفی را در بر داشته باشدحدود ۲۵ تن.

با این وزن و حجم سنگ های فرآوری شده میتواند بسته به ابعاد و طول و عرض و ارتفاع کوپ سنگ متغیر باشد. قطعاً طول و عرض و ارتفاع برابر تولیدیکسانی هم خواهد داشت ولی تغییر در طول و عرض سنگ استحصال شده را به قطعات کوچک تر تقسیم می کند که برای مصارف عمومی تر کار برد دارد از قبیل کف، پله، نما و دیوار های داخلی و پارکینگ.

کوپ ها در اندازه و سایزهای مورد نیاز برش داده می شوند. انواع کوپ ها هم برای مصارف داخلی و هم برای صادرات به کشورهای خارجی، استخراج می شوند. در حقیقت سنگ کوپ در بازار سنگ به سه دسته: تک کوپ، دو کوپ و سه کوپ تقسیم می شود. تک کوپ از ابعاد و سایز بیشتری برخوردار می باشد. دو کوپ نصف شده ی تک کوپ و سه کوپ حاصل تقسیم تک کوپ به سه قسمت می باشد.

اصطلاح اسلب و لاشه در صنایع سنگ

اصطلاح اسلب و لاشه در صنایع سنگ

به همین منوال قطعات بزرگ سنگ می تواند موجب برش سنگ های اسلب شود که بیشتر جنبه تزئینی و برای مکان های خاص در نظر گرفته می شود. برش و فرآوری سنگ ها در همه انواع آن بستگی مستقیم به کوپ های استخراجی از معدن دارند.

بنا براین اگر بتوان  سنگ تراورتن کرم را در اندازه های کوچک تر استخراج کرد. مثلاً اگر دو تا را روی یک تریلی جای داد اصطلاح دو کوپ بکار میرود ولی در تناژ آن تا حدودی تغییری ایجاد نشده است.

همچنین سه کوپ و غیره. کوپ های کوچک تر از سه کوپ به نام لاشه شناخته می شود که مصارف آنها و نحوه برش دادن و فر آوری آن متفاوت از بقیه است ولی در هر صورت کل این سنگ ها از یک معدن و در یک مکان وجود دارند.

ابعاد بزرگ، کیفیت بالا، بدون ترک خوردگی و هارمونی رنگ سنگ تک کوپ سبب شده تا برای تولید سنگ اسلب از این نوع سنگ استفاده کنند. در واقع برای تولید سنگ های اسلب از با کیفیت ترین و درجه یک ترین سنگ ها استفاده می شود که متعلق به تک کوپ ها می باشد. سنگ اسلب علاوه بر زیبایی خاصی که دارد، دارای عمر طولانی نیز می باشد.

اصطلاح سنگ لاشه در صنایع سنگ، به سنگ های ریزتر از سه کوپ نام برده شده گفته می شود. سنگ لاشه هیچ گونه برش داده نمی شود و شکل خاصی ندارد. سنگ لاشه به دلیل مقاومت بالایی که دارد در راهسازی و در ساختمان سازی به جای سیمان به کار گرفته می شود.

تراورتن و کوپ حاصل از آن

تراورتن و کوپ حاصل از آن

سنگ کوپ تراورتن موجود در منطقه محلات که از بهترین نمونه های سنگ تراورتن آتشکوه در کشور و حتی خاور میانه می باشد در بین صادر کنند گان و کشور های حوزه خلیج فاذس هم از محبوبیت شایان ذکری برخوردار است. شما میتوانید با مراجعه به آمار های رسمی گمرک و بانک مرکزی که متولی این امور است از این امور مطلع شوید.

سنگ کوپ تراورتن را نیز می توانید از معدن داران برجسته و خوشنام منطقه استان مرکزی تهیه و به محل سنگ بری خود حمل نمائید. یکی از این تولید کنندگان که از نام نیک و اعتبار قابل اعتنائی در میان معدن داران و سندیکای سنگبری ها برخوردار است، شرکت تجارت لعل کیان می باشد که با سال ها تجربه و سابقه خوش توانسته نیاز سازندگان بسیاری را در سراسر کشور تامین و کیفیت تضمین شده سنگ تراورتن نما کوپ و یا برش خورده را تحویل نماید.

تراورتن به دلیل کاربردهای زیادی که در ساختمان سازی دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. شما می توانید برای زیباتر کردن ساختمان و دکوراسیون خود از  لاشه تراورتن شرکت لعل کیان استفاده کنید. تراورتن دارای سه کوپ می باشد. تک کوپ سنگ تراورتن دارای ابعاد بزرگ و وزنی سنگین می باشد که همان طور که گفته شد توسط تریلی به کارخانه های سنگبری حمل می شود.

اگر تک کوپ را به دو قسمت تقسیم کنند، دو کوپ تشکیل می شود و اگر تک کوپ به سه قسمت تقسیم شود سه کوپ حاصل می شود؛ و با توجه به این تقسیم بندی ها وزن هر یک از کوپ ها با هم متفاوت می باشد.

سنگ تراورتن عباس ابادنکاتی درباره فروش

سنگ تراورتن عباس ابادنکاتی درباره فروش سنگ تراورتن عباس آباد را از لحاظ رنگ و طرح به چند دسته تقسیم بندی می کنند که شما می توانید مطابق با سلیقه ی خود هر یک از آن ها را انتخاب کنید. فروش سنگ تراورتن عباس آباد بسیار پررونق می باشد؛ زیرا این نوع سنگ علاوه بر زیبایی مقاومت خوبی در مقابل گرما و سرما دارد و کیفیت از دست نمی دهد.

شما می توانید با راهنمایی و مشاوره فروشندگان این محصول، ابعاد و رنگ سنگ تراورتن را متناسب با محیط خود انتخاب کنید. فروش سنگ تراورتن دره بخاری، در انواع مختلف رنگ و طرح انجام می شود. هر چقدر رنگ این نوع سنگ روشن تر باشد، از کیفیت و مرغوبیت بالاتری برخوردار بوده و از لحاظ قیمت نسبت به سایر سنگ ها گران تر خواهد بود.

قیمت خرید انواع سنگ تراورتن را می توانید با مراجعه به مراکز فروش معتبر این محصول و یا به صورت آنلاین از سایت های مرتبط مطلع شوید.

مهم ترین اطلاعات هنگام فروش سنگ تراورتن تکاب

مهم ترین اطلاعات هنگام فروش سنگ تراورتن تکاب مهم ترین عناوینی که فروشندگان در فروش سنگ تکاب در نظر می گیرند ضخامت، کیفیت و ابعاد سنگ می باشد. زیرا همه ی این موارد تاثیر مهمی در قیمت و رضایت مشتری دارد. لاشه سنگ و سنگ تراورتن تکاب پس از خروج از معدن در انواع مختلف از لحاظ رنگ و طراحی تقسیم بندی می شوند که کیفیت و قیمت هر یک از آن ها متفاوت می باشد.

سنگ تراورتن تکاب در ابعاد بزرگ همانند اسلب ها از مرغوبیت و قیمت بالاتری برخوردار می باشد. فروش سنگ تراورتن در اصفهان، با بالاترین کیفیت توسط افراد متخصص و خبره عرضه می شود. با خرید عمده و کلی سنگ تراورتن تکاب از کارخانه ها با کاهش قیمت محصول روبه رو خواهید شد. خریداران و فروشندگان سنگ تراورتن تکاب سعی در تهیه این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند.

میزان فروش سنگ تراورتن دره بخاری

میزان فروش سنگ تراورتن دره بخاری سنگ تراورتن دره بخاری به دلیل جذابیت و کاربردهای خاصی که دارد، بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. سنگ تراورتن دره بخاری برای ساخت و ساز ساختمان های لوکس بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. فروش سنگ تراورتن تکاب با بالاترین کیفیت سبب رقابت این نوع سنگ با سنگ تراورتن دره بخاری شده است.

سنگ تراورتن تکاب به صورت های مختلفی تولید می شود که رنگ، کاربرد و کیفیت هر یک از آن ها با هم متفاوت می باشد. با عرضه این محصول با کیفیت بالا، رضایت مشتریان جلب شده و بازار رقابت با فروشگاه های دیگر گرم می شود. همین امر سبب می شود تولید کننده میزان تولید خود را افزایش و با قیمت پایین تری عرضه کند.

سنگ تراورتن دره بخاری، علاوه بر کاربرد فوق العاده ایی که دارد دارای قیمتی مناسب می باشد که سبب جذب بسیاری از افراد شده است. در کنار ویژگی های منحصر به فرد سنگ تراورتن دره بخاری، قیمت مناسب آن نیز از دلایل دیگر پرکاربرد بودن آن می باشد و همین امر سبب افزایش فروش می شود.

فروش سنگ تراورتن در نمایندگی های اصفهان

فروش سنگ تراورتن در نمایندگی های اصفهان فروش سنگ تراورتن در نمایندگی های اصفهان، با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب صورت می گیرد. فروش سنگ تراورتن عباس اباد و اسلب تراورتن با بالاترین کیفیت، سبب جذب مشتریان بیشتری شده است. تولیدکنندگان سنگ تراورتن، با پخش مستقیم محصول خود، با نازلترین قیمت سبب شده تا افراد زیادی به دنبال خرید آن باشند و سود خوبی برای فروشنده ها داشته باشد.

امروزه خرید سنگ تراورتن به صورت مستقیم و بدون واسطه و با حذف دلالان، همچنین کاهش هزینه های حمل و نقل از لحاظ اقتصادی امری مقرون به صرفه می باشد‌. بازار فروش سنگ تراورتن، با توجه به کیفیت آن از توزیع پررونقی برخوردار است؛ و تولیدکنندگان این محصول را، علاوه بر ایران به کشورهای خارجی نیز صادر می کنند‌.

رقابت موجود در بین پخش کنندگان این محصول، باعث شده تا پخش کنندگان محصولی با کیفیت و مرغوب با قیمت مناسب تری عرضه بازار کنند. فروشندگان سنگ تراورتن با فروش کلی این محصول، شرایط خوبی را برای خریداران ایجاد می کنند. همچنین فروشنده سنگ تراورتن، با ارائه خدمات سودمندی نظیر فروش اینترنتی شرایط خوبی را برای خریداران آن محصول ایجاد کرده است تا از راه دور با پرداخت هزینه های استثنایی سفارشات خود را ثبت نمایند؛ که سود خوبی برای افراد دارد.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.